کد خبر: 1088724
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
کمک‌داور بازی ذوب‌آهن -تراکتور گفت: من هنگام بازگشت از اصفهان مرگ را لمس کردم، آن وقت باشگاه ذوب آهن به دنبال شکایت است.

مرتضی شهریاری در مورد اتفاقاتی که بعد از بازی با ذوب‌آهن برای وی افتاد و در راه برگشت از اصفهان خودرویش واژگون شد؛ اظهار داشت: بعد از بازگشت از اصفهان یک خودرو سه بار به خودروی من زد که مشکوک بود. بار اول فکر کردم چیزی طبیعی است اما دو بار دیگر این کار را انجام داد و حتی من از او خواهش کردم که کاری نداشته باشد اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت ماشینم به سمت شانه خاکی رفت.

وی ادامه داد: من در آن صحنه مرگ را لمس کردم؛ اما شنیدم که باشگاه ذوب‌آهن بیانیه صادر کرده است و قصد شکایت از من را دارد. من هیچ وقت نگفتم که باشگاه ذوب‌آهن این اتفاق را برایم رقم زده است، اما این اتفاق نمی‌تواند طبیعی باشد چطور می‌شود یک خودرو سه بار به شما بزند.

کمک‌داور بازی ذوب‌آهن -تراکتور در مورد اینکه وضعیت خودرویش به کجا رسید؛ گفت: خودرو برایم اهمیت نداشت و به یک پارکینگ منتقل شد اما چیزی که مهم است وضعیت پیش آمده و اقدام باشگاه ذوب‌آهن بوده که برایم عجیب است.

وی در پایان گفت: در حال رفتن به فدراسیون فوتبال هستم. از حراست فوتبال با من تماس گرفته‌اند و قرار است توضیحاتی را ارائه دهم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار