کد خبر: 1087901
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸
مجموعه‌رمان «آورتین» درباره مبارزه‌ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مقام فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشرار جنوب ایران توسط انتشارات مکتب حاج‌قاسم در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

انتشارات مکتب حاج قاسم با عرضه ۵ عنوان کتاب و معرفی آثار برگزیده درباره شهید سلیمانی در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد.

همچنین بنیاد مکتب حاج قاسم در ایام برگزاری نمایشگاه، ۴ نشست تخصصی نقد و گفت‌وگو در موضوعات مرتبط با این‌شهید والامقام را در دستور کار خود دارد. محصولات جدید بنیاد مکتب حاج قاسم نیز در نمایشگاه رونمایی می‌شوند.

«آورتین» یکی از محصولات انتشارات مکتب حاج قاسم است که مجموعه‌رمانی است که درباره مبارزه‌ سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در مقام فرماندهی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشرار جنوب ایران به‌رشته‌ تحریر درآمده است. نام کتاب برگرفته از منطقه‌ای درحد فاصل استان کرمان و استان سیستان و بلوچستان است؛ روستایی دورافتاده که یادآور حماسه‌ شهامت، تدبیر و مبارزه‌ حاج قاسم در برابر اشرار و دفاع از مردم محروم و مستضعف است.

در این‌جلد به چگونگی آزادسازی سربازان نیروی انتظامی و مردمی که توسط سلمان‌خان نهتانی، یکی از اشرار معروف سیستان‌وبلوچستان به گروگان گرفته شده و به خاک افغانستان منتقل شدند، پرداخته شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار