کد خبر: 1087873
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
فرهنگسرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ در قالب برپایی فرهنگسرای کتاب، با سه غرفه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان بازدید کنندگان است.

مهدی تقی نژاد رییس فرهنگسرای خاتم(ص) با اعلام این خبر از برپایی سه غرفه شامل چهار راه کتاب، مادران قصه گو و کتاب در گردش در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار کتاب سایه بان شهر خبر داد.
تقی نژاد با اشاره به حضور فعال کتابخانه‌های زیر پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 در این نمایشگاه اظهار داشت: غرفه‌های سه‌گانه این مدیریت با مشارکت کتابخانه‌های قائم(عج)، 15 خرداد، فجر، استاد حکیمی، بوستان نرگس و شهدای بهداشت با برنامه‌های متنوع میزبان شهروندان در سنین مختلف خواهد بود.
رییس فرهنگسرای خاتم(ص) درباره خدمات و برنامه‌های غرفه‌های سه گانه منطقه 18 در نمایشگاه کتاب گفت: آموزش مهارت‌های مطالعه، مسابقات کتابخوانی، بخش کودک و نوجوان، نمایش و عرضه کتاب در حوزه‌های مختلف، تسهیلات ویژه برای علاقمندان جهت عضویت در کتابخانه‌های زیر پوشش در منطقه 18، ثبت نام از بانوان برای شرکت در جشنواره مادران قصه‌گو و اجرای طرح کتاب در گردش در قالب دریافت و مطالعه کتاب و اهدای آن به دیگران، از جمله برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری و کتابخانه‌های منطقه 18 در نمایشگاه کتاب است.
نمایشگاه کتاب امسال در بخش مجازی و حضوری برگزار می‌شود و بخش حضوری و میدانی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در مصلای امام خمینی(ره) میزبان شهروندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار