کد خبر: 1086859
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس:
نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: پروژه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر بعد از ۲۰ سال در مرداد ماه ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محمود عباس‌زاده مشگینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر تلاش دولت سیزدهم بر پرداخت بدهی‌های دولت قبل در قالب اوراق مشارکت است که سبب تشدید مشکلات و ایجاد شرایط سخت اقتصادی شده و 95 درصد منابع کشور حاصل از فروش نفت و سایر منابع صرف پرداخت حقوق کارکنان و مزایای آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر 4 هزار پروژه نیمه‌تمام عمرانی در کشور داریم گفت: پیشرفت این پروژه‌ها بین 5 تا 90 درصد متغیر است و امری لازم و ضروری است تا با عرضه اواراق مشارکت به عنوان یکی از راه‌های نجات‌بخش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بتوانیم کارهای عمرانی گسترده‌ای را در سطح کشور به مرحله اجرایی برسانیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تأخیر و تعلل در اجرای پروژه‌های عمرانی در برخی حوزه‌ها مشهود است که به همین منظور باید وضعیت مناسبی را از حیث بهبود منابع درآمدی در سطح کشور ایجاد کنیم البته این در حالی است که فعالیت‌های عمرانی خوبی نیز در حوزه‌های اجرایی در حال انجام است که از طریق ردیف ملی تامین شده است.

عباس‌زاده مشگینی بیان کرد: نیازمند مشارکت و همراهی مسئولان برای جذب اعتبارات به شکل گسترده هستیم تا بتوانیم با به سرانجام رساندن پروژه‌ها نسبت به تخصیص اعتبارات و منابع پروژه‌ها اقدام کرده و انجام اقدامات و فعالیت‌ها را به نحو احسن در سطح کشور اجرایی کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

    وی تصریح کرد: افتتاح پروژه زمین‌گرمایی مشگین‌شهر با هدف تکمیل سبد انرژی کشور در دستور کار قرار گرفته و انتظار می‌رود بعد از 20 سال بتوانیم مرداد ماه امسال این پروژه را با تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن افتتاح کنیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر