کد خبر: 1086814
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵

استاندار قزوین گفت: بر اساس تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی با وزارت نیرو، آبرسانی به ۹۶ روستای استان قزوین انجام می شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در جلسه قرارگاه آبرسانی امام حسن (ع) استان قزوین که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این قرارگاه با توجه به انعقاد تفاهم نامه سازمان بسیج سازندگی با وزارت نیرو در زمینه آبرسانی به روستاهایی که با مشکل آب مواجه هستند تشکیل شده و قرار است پروژه آبرسانی به روستاهای محروم و نقاط صعب العبور با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی افزود: تمامی دستگاه های ذیربط در این تفاهم نامه در مسیر مشخصی قرار گرفته اند و قرار است با کمک به یکدیگر مشکلات آبی این روستاها را برطرف کنند.

استاندار قزوین گفت: این پروژه ۳۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان قزوین که در ۹۶ روستا ساکن هستند را شامل می شود و اجرای آن می تواند مشکلات آبی استان را تا حدود زیادی کاهش دهد.

اعلایی اضافه کرد: با تأمین منابع توسط وزارت نیرو و با اجرای پروژه توسط بسیج سازندگی به عنوان متولی، این موضوع دنبال خواهد شد و قرار است دستگاه های اجرایی از جمله راهداری امکانات خود را در اختیار قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر