کد خبر: 1086809
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
فرمانده سپاه صاحب الامر (عچ) استان قزوین گفت: همکاری دستگاه‌های استان می‌تواند موجب تسریع در طرح آبرسانی به ۹۶ روستای قزوین باشد.
 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) که عصر شنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: همان طور که پشت تریبون به مردم قول می‌دهیم باید در عمل کنار هم باشیم تا بتوانیم به قول‌های خود عمل کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ظرفیت‌های سپاه در اختیار آبرسانی به روستاها است، ادامه داد: سپاه همه دستگاه‌های مهندسی خود را در اختیار بسیج سازندگی قرار داده و ظرفیت‌های خود را پای کار آورده و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها نیز همین عملکرد را داشته باشند.

وی تاکید کرد: سرعت در انجام پروژه به معنی کاهش دقت نیست و کار را سختگیرانه پیش می‌بریم.

رفیعی آتانی مطرح کرد: امروز همه دستگاه‌های مربوطه قول همکاری داده‌اند و همین همراهی می‌تواند سرعت ما در انجام پروژه را افزایش دهد.

این مسئول تبیین کرد: بسیج سازندگی می‌تواند پروژه‌های محوله را با هزینه‌های پایین‌تری انجام دهد و علت این موضوع همین همراهی‌های دستگاه‌ها است.

وی یادآور شد: مدت پروژه ۳۰ ماه است که هم اکنون ۴ ماه از آن گذشته و پیش بینی ما این است که بتوانیم در زمان کوتاه‌تری این پروژه‌ها را تکمیل و تحویل مردم عزیز بدهیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر