کد خبر: 1086561
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مركزي خبرداد
به گفته معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مركزي  در صورت تامین اعتبار در سال جاری، تکمیل ۲ تصفیه خانه فاضلاب در استان مرکزی شامل، استریم چهارم تصفیه خانه لجن فعال فاضلاب شهر اراک و مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خمین تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری مي رسد.

جمشيد حسن بیگی معاون بهره برداري و توسعه فاضلاب شركت آب و فاضلاب استان مركزي اظهار كرد: ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب لجن فعال شهر اراک با بهره‌برداری از استریم چهارم این تصفیه خانه به ۷۷ هزار متر مکعب خواهد رسید.

وی اظهار داشت: همچنین با بهره‌برداری از مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب در شهر خمین این ظرفیت ظرفیت تصفیه فاضلاب در این شهر به۱۴ هزار و ۶۰۰ مترمکعب در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در تشریح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته بیان داشت : ۱۳ کیلومتر توسعه خطوط لوله فاضلاب، سه کیلومتر اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، نصب ۲ هزار و ۳۰۰ فقره انشعاب فاضلاب و اصلاح و بازسازی ۴۸۰ فقره انشعاب فاضلاب از جمله اقدامات این معاونت سال گذشته است.

حسن بیگی، شستشوی یک هزار و ۴۷۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب، عیب یابی ۱۱۹ کیلومتر از خطوط و شبکه فاضلاب، سمپاشی ۳۹ هزار و ۴۰۰ منهول فاضلاب و همسطح سازی یک هزار و ۲۴۰ دریچه منهول فاضلاب را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سال گذشته عنوان کرد. 

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بيان داشت :سیستم جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای اراک، ساوه، خمین، دلیجان، محلات، آشتیان، تفرش و فراهان و نیز در روستاهای ابراهیم آباد اراک و راونج دلیجان وجود دارد.

وی اظهار داشت: اکنون شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شازند با حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار حدود ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است. 

 
 
 
 
 
 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار