کد خبر: 1086007
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: خسرو قمری به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اطلاع نداده بود محروم است و تمام ایمیل‌های فدراسیون را هم پاک کرده بودند.
رسول هاشم کندی در گفتگو با ایسنا درباره‌ی نامه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری که در آن اعلام شده رییس پیشین فدراسیون دوچرخه سواری از کلیه فعالیت‌ها مربوط به این رشته محروم است، بیان کرد: اتحادیه جهانی در نامه‌ای به ما عنوان کرد که اساسنامه فدراسیون به اندازه کافی مورد بررسی قرار گرفته است، اما در مورد چند مسئله ازما توضیح خواستند که شفاف سازی انجام شود. اول اینکه خسرو قمری رییس قبلی فدراسیون به دلیل اجرای طرح سلامت که دوپینگ سازمان یافته تلقی شده محروم است و باید ثابت کنیم که او هیچ گونه فعالیتی در دوچرخه‌سواری ندارد. از طرفی افرادی که مرتبط با اجرای طرح سلامت بودند نیز کنار گذاشته شدند و فعالیتی در دوچرخه سواری ندارند.

او ادامه داد: خسرو قمری به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک مسئله محرومیت را اطلاع نداده بود و فکر می‌کنم به همین دلیل هم بود که تمام ایمیل‌های فدراسیون را پاک کرده بودند.

هاشم کندی در پاسخ به این پرسش که چگونه اتحادیه جهانی را قانع کردید؟ گفت: ما در نامه اعلام کردیم آقای قمری هیچ گونه فعالیتی در دوچرخه‌سواری ندارد و کارمندان مرتبط با طرح سلامت هم دیگر مشغول به کار نیستند. علاوه بر آن مستنداتی هم ارائه کردیم مبنی بر اینکه فدراسیون دوچرخه سواری با نادوی ایران همکاری دارد و از دوچرخه سواران تست خون گرفته می‌شود. همچنین خبر‌های مربوط به آن را نیز ترجمه و برای اتحادیه جهانی ارسال کردیم.

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند اساسنامه فدراسیون به تایید اتحادیه جهانی برسد؟ گفت: ما همه توضیحات لازم را دادیم و فکر نمی‌کنم مسئله دیگری باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار