کد خبر: 1085917
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
شهرداری ۱ - ذوب آهن صفر؛ زور اصفهانی‌ها به مدافع قهرمانی نرسید
شهرداری گرگان با شکست ذوب آهن اولین دیدار از سری فینال لیگ برتر بسکتبال مردان را با پیروزی به پایان رساند.
شیوا نوروزی
به گزارش جوان آنلاین، در شروع دیدار‌های فینال لیگ بسکتبال، مدافع عنوان قهرمانی امشب در تالار بسکتبال آزادی موفق شد تیم باتجربه ذوب آهن را با نتیجه ۷۲ بر ۶۴ از پیش رو بردارد و یک بر صفر از حریف پیش بیفتد.

حضور هواداران انگیزه بازیکنان را افزایش داده بود تا جایی که هر دو تیم بازی را طوفانی آغاز کردند. از یک سو گرگانی‌ها برای تکرار قهرمانی فصل گذشته خود مصمم بودند و از سوی دیگر ذوبی‌ها نیز بعد از ۱۱ سال غیبت در فینال به امید قهرمانی به میدان آمدند. حملات سریع و استفاده از اشتباهات حریف در دستور کار هر دو فینالیست بود. کوارتر نخست با جدال پایاپای همراه شد و در نهایت ۲۰ بر ۱۹ به سود شهرداری به پایان رسید. در کوارتر دوم سفیدپوشان اصفهان عملکرد بهتری ارائه دادند و از شهرداری پیش افتادند، اما در نهایت دو تیم با تساوی ۳۶ بر ۳۶ نیمه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم با پرتاب سه امتیازی گرگان شروع شد و ذوبی‌ها بلافاصله با اسلم دانک ارسلان کاظمی به آن جواب دادند. شهرداری با اتکا به پرتاب‌های پری پتی بازیکن آمریکایی خود از حریف پیش افتاد. شاگردان مهران حاتمی از اشتباهات تیم فرزاد کوهیان استفاده کردند و اختلاف امتیاز را افزایش دادند. شهرداری با ۱۳ امتیاز اختلاف کوارتر سوم را تمام کرد و به استقبال کوارتر پایانی رفت. در کوارتر چهارم ذوبی‌ها برای جبران امتیاز‌های از دست رفته تلاش زیادی کردند، اما تشویق‌های بی امان هواداران گرگان قدرت شهرداری را دوچندان کرده بود. حملات و پرتاب‌های موفق باعث شد تا برد شیرین ۷۲ بر۶۴ برای شهرداری گرگان به ارمغان بیاید.

بازی دوم دو تیم چهارشنبه شب در آزادی انجام می‌شود. دیدار‌های فینال به صورت سه پنج برگزار می‌شود و تیم قهرمان باید در سه بازی به پیروزی برسد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار