کد خبر: 1085309
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
جشنواره نسل فیروزه‌ای؛
سخنگوی جشنواره نسل فیروزه‌ای با تشریح برنامه‌های جشنواره نسل فیروزه‌ای، گفت: یک هزار و‌۵۰۰ گروه تربیتی در جشنواره نسل فیروزه‌ای سازماندهی شده است.

حجت‌الاسلام محسن مظاهری سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای، گفت: این جشنواره در ماه مبارک رمضان  ویژه نونهالان، نوجوانان و جوانان در سطح مساجد استان اصفهان آغاز شده است.

وی ادامه داد: طی این جشنواره ۴۰ فعالیت در قالب هشت عرصه علمی و آموزشی، عبادی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، ورزشی و تفریحی، سازندگی و خدمت‌رسانی در دستور کار پایگاه‌‌های بسیج قرار دارد.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه مهمترین هدف طرح ایجاد شور و نشاط و پویایی در سطح مساجد استان اصفهان است، افزود: از ۵هزار و ۳۰۰ مسجد استان سه‌هزار مسجد جامعه هدف این برنامه هستندو قریب۱۷۰ هزار نفر از نونهالان و نوجوانان و جوانان را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به آغاز طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این مدت ۷۰۰ کلاس کمک درسی در سطح مساجد استان راه‌اندازی شد و جامعه فرهنگیان استان به صورت جهادی در این عرصه  شرکت داشتند.

حجت الاسلام مظاهری با اشاره به برخی برنامه‌های هنری این طرح گفت: بیش از ۷۰۰پایگاه سینما مسجد راه‌اندازی شد و در این برنامه‌ها فیلم‌های ارزشی و فرهنگی روز سینمای ایران اکران شد.

سخنگوی جشنواره رمضانی نسل فیروزه‌ای افزود: همچنین جشنواره روزه اولی‌ها در استان ویژه دختران پایه سوم و چهارم و پسران پایه هفتم و هشتم اجرا شد که در شهر اصفهان این برنامه به صورت متمرکز در میدان امام خمینی (ره) و همچنین در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های مشابهی اجرا شد که در مجموع قریب به  ۴۰هزار نفر در این برنامه ها شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در نهضت انس با قرآن در سطح استان تشکیل شد و یک هزار و ۱۲۰ جلسه  جز خوانی در سطح مساجد استان در روزهای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار