کد خبر: 1076676
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

بیوگرافی حمید هیراد و آهنگ های این خواننده

رپورتاژ آگهی/ یکی از خوانندگان برتر و خوش‌ صدای کشورمان که طرفداران زیادی نیز دارد حمید هیراد است. حمید هیراد کیست؟ در این بخش قصد داریم به بیوگرافی و معرفی آهنگ‌ های حمید هیراد بپردازیم.

حمید هیراد نام هنری حمید حسین زاده است که متولد یک بهمن‌ماه سال 1370 است. او در روستای ملک میان شهر چابکسر گیلان متولدشده و خواننده سنتی و پاپ تلفیقی ایران است. او شخصی ساکت و سربه‌زیر است به همین دلیل است که از حواشی به دورمانده و تابه‌حال تنها یک گفتگوی رسمی داشته است. او در 23 آذر سال 1396 در برنامه دورهمی حضور داشت. هیراد نام پسرانه با ریشه فارسی است که به معنی خوش‌خنده و خوش‌رو است. پیشه حمید هیراد نیز خوانندگی، نوازندگی و آهنگسازی است. او همچنین فارغ‌التحصیل رشته تأسیسات صنعتی است.

فعالیت هنری حمید هیراد

فعالیت هنری او را می‌توان از دوران کودکی یعنی از 6 سالگی در نظر گرفت که او به خوانندگی علاقه پیدا کرد. در سن 15 سالگی توانست هنرستان خود را به اتمام رسانده و با ترانه و ترانه‌سرایی آشنا شود. او سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. به همراه آن ترانه‌سرایی را نیز ادامه داد. حمید هیراد با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به داروگ به فعالیت خود ادامه داد.

شروع فعالیت حرفه‌ای حمید هیراد

پس از پذیرفته شدن توسط شرکت آوازی نو همکاریش را با این شرکت آغاز کرده و پس از یک سال در اواخر سال 95 کار موسیقی را رسماً آغاز کرد. اولین کار او نیز در کنار علی رهبری و آرین بهاری در گروه پازل بند بود. این آهنگ با نام بی‌تاب در 15 اسفند سال 95 منتشر شد. درنهایت اولین آهنگ مستقل او در اردیبهشت 96 به نام مستم کن به گوش شنوندگان رسید. آهنگ دلارام به همراهی گروه پازل بند در تیرماه همان سال روانه بازار شد که جذب طرفداران زیادی را برای این خواننده محبوب به همراه داشت.

سبک موسیقی حمید هیراد

بیوگرافی حمید هیراد و آهنگ های این خواننده

او توانست بعد از انتشار چند آهنگ به‌سرعت در بین مردم محبوب و مشهور شود تا جایی که در تاریخ یکم اردیبهشت سال 97 اولین کنسرت خود را در سالن برج میلاد برگزار کرد. سبک موسیقی حمید هیراد تلفیقی است. مهم‌ترین خاصیتی نیز که آهنگ‌های او را خاص می‌کند اشعار آن‌هاست که اکثراً فضای تغزلی دارند و در سبک تلفیقی بسیار گوش‌نواز هستند. او در کنار خوانندگی به نوازندگی نیز می‌پردازد. ساز تخصصی او نیز دف و تنبک است و همچنین در نواختن سه‌تار نیز توانایی دارد. آهنگ‌های این خواننده محبوب را می‌توانید در وب‌ سایت آی سانگز یا پیج اینستاگرام آن گوش دهید.

اتهام سرقت ادبی حمید هیراد

متأسفانه به این خواننده محبوب اتهام سرقت ادبی زده‌شده است و بیانیه‌ای در تاریخ 8 فروردین سال 97 توسط چهل نفر از شاعران و ترانه‌سرایان علیه سرقت‌های ادبی متعدد او انتشار دادند. ماجرا ازاین‌قرار بود که گفته شد هیراد از اشعار مولانا، سیمین بهبهانی و شهریار استفاده کرده اما نام خود را به‌عنوان ترانه‌سرا ثبت کرده است. همچنین حمید هیراد که پیشتر به خاطر اجرای پلی بک در کنسرتش مورد انتقادات و حواشی فراوانی قرارگرفته بود به علت کپی‌برداری تیزر تبلیغاتی کنسرتش از یک ویدیوی خارجی مورد حملاتی در فضای مجازی قرار گرفت.

حمید هیراد و ابتلا به سرطان خون

متأسفانه در انتشار خبری از بهمن بابا زاده خبرنگار حوزه موسیقی، هواداران حمید هیراد با ابتلا به سرطان خون وی شوکه شدند. در همان زمانی که حمید هیراد سر زبان‌ها افتاده بود سرطان سراغ وی آمده و این خواننده هنوز با این بیماری دست‌وپنجه نرم می‌کنند. او سعی داشت درمان خود را در سکوت ادامه دهد و با دز پایین شیمی‌درمانی از عوارض روی ظاهر خود جلوگیری کند.

عشق فوت‌ شده حمید هیراد

در برنامه دورهمی و برای پاسخ به سؤال همیشگی مجری این برنامه، مهران مدیری، او اعتراف به عشق فوت‌شده خود کرد. سؤال معروف مهران مدیری این است که تا حالا عاشق شدید؟ او در پاسخ بیان کرد که بله و متأسفانه این عشق نافرجام ماند و او فوت کرده است. او در سال 91 در سن 21 سالگی عاشق شده است و کسی که دوستش داشته است در حادثه‌ای فوت کرده است.

آهنگ‌ های حمید هیراد

حمید هیراد تا به‌ حال قطعه‌ های زیادی را منتشر کرده است که در وب‌ سایت آی سانگز می‌توانید به‌ راحتی آن‌ها را بشنوید. در این بخش نیز به معرفی اهنگ‌ های این خواننده محبوب کشورمان پرداخته‌ایم.

بیوگرافی حمید هیراد و آهنگ های این خواننده

قلب

سفر

سودا

مجنون

جذاب

دنیام

تهران

کنارم باش

پیرم درآمد

خدا نکند

خدا کنه که همیشه یکی عاشق یکی شه

دلبر

راز

دلربا

ساحل

کودتا

مات چشماتم ببین

انفرادی

وطن

ساقی

شوخیه مگه

نیمه جانم

آخر نماندی

خوش باش

مستم کن

رخ

دلارام

خوشم میاد

آخر نماندی

گفتم بمان

خوب‌تر از یار

آشوب

آهو

خوشم میاد

ای وای

دهه شصت

دیر کردی

کدئین

امشب شب مهتابه

خاتون

جنجال

به من نگو کی عاشقه

عاشق

در کنار هم

هل هله آغاز کن

ماه من

بی‌تاب

از تو گذر نمی‌کنم

بارون

خبر نداری

جوری نگام کن

دیوانه‌ی شهر

یار

عشق

فراموش کن

خدا

شب که شد

رسوایی

معشوقه

من غلام قمرم

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمدرضا
|
Netherlands
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
0
0
عالی بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار