کد خبر: 1072521
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: از بدو تاسیس تا بحال در استان اردبیل 521 هزار و 399 مشترک از گاز طبیعی بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار اسماعیلی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت گازرسانی در استان اردبیل و میزان برخورداری خانوار روستایی اظهار کرد: طی سالهای اخیر با گسترش شبکه های گازرسانی در سطح استان 100 درصد خانوار شهری و بیش از 96 درصد از خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

وی بیان کرد: در همین راستا تعداد کل مشترکین گاز طبیعی از بدو تاسیس تا بحال به 521 هزار و 399 مشترک رسید که از این تعداد بیش از 381 هزار مشترک شهری و بیش از 139 هزار مشترک مربوط به روستاهای استان می باشند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اهداف شرکت گاز استان در حوزه گازرسانی در سال جاری تصریح کرد: در بسیاری از بخش ها بیش از اهداف مصوب،اقدام شده وطی سال جاری به 55 روستای استان خدمات گازرسانی ارایه دادیم که با احتساب این تعداد کل روستاهای بهره مند از بدو تاسیس تا بحال به یک هزار و 427 روستا رسیده است.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص شبکه توزیع و گازرسانی و همچنین انشعابات گاز طبیعی گفت: شرکت گاز استان اردبیل توانسته تاکنون نسبت به طراحی و اجرای بیش از 10 هزار کیلومتر شبکه، نصب 251 هزار مورد انشعاب و گازرسانی قریب به یک هزار و 600 صنعت جزء و عمده اقدام کند.

وی به اجرای برنامه های مدون در راستای گازرسانی به مناطق مختلف استان و رفع مشکلات مشترکین با اجرای این برنامه ها اشاره کرد و افزود: در راستای خدمت رسانی به روستائیان در سطح استان بویژه مناطق کم برخوردار گازرسانی به 77 روستای استان در دست اجرا می باشد که با بهره مندی این روستاها از نعمت گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاها به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر