کد خبر: 1071695
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
روایت مهوش صبرکن از جذابیت سریال‌های قدیمی

بازیگر سریال‌های تلویزیونی ضمن اشاره به اینکه سریال «کهنه‌سوار» ۲۴ سال پیش پخش شده، معتقد است: این سریال برای بینندگان هنوز هم جذابیت دارد و مردم همین الان هم تشنه چنین قصه‌هایی هستند.
مهوش صبرکن، بازیگر سریال‌های تلویزیونی در رابطه با استقبال مردم و مخاطبان از سریال «کهنه‌سوار» به کارگردانی اکبر خواجویی که این روز‌ها از شبکه آی‌فیلم در حال پخش است، به فارس می‌گوید: ۲۴ سال از اولین پخش سریال «کهنه‌سوار» می‌گذرد. آن روز‌ها مردم سریال را دوست داشتند و واقعاً استقبال می‌کردند. به نظرم همین الان هم تشنه چنین قصه‌هایی هستند و باز هم اگر سریال‌هایی مثل «کهنه‌سوار» ساخته شود، استقبال خواهند کرد، حتی هر بار که این سریال بازپخش شده است، خیلی بازخورد‌ها و نظرات خوبی از مخاطبان گرفته‌ام و همین نکته نشان می‌دهد «کهنه‌سوار» برای بینندگان هنوز جذابیت دارد. تجربه خوشایندی بود و برای خودمان هم جالب به نظر می‌رسید.
بازیگر سریال «پس از باران» در رابطه با حضور و تأثیرگذاری نقش یک زن در سریالی که اغلب نقش‌های اصلی آن توسط بازیگران مرد ایفا شده است، اظهار می‌دارد: هر قهرمان و چهره شناخته‌شده‌ای، چه در ورزش و چه در عرصه‌های دیگر از یک خانواده برخاسته است. در آن خانواده مادری بوده که آن فرد در دامان او رشد کرده و بزرگ شده و تحت تأثیر تربیت و آموزش‌های اوست. اصل و اساس زندگی، خانواده است و زنان، نقش اصلی و اساسی را در خانواده دارند. تا زن یک خانه تلاش نکند افراد آن به جایی نمی‌رسند، به همین دلیل با وجودی که مرد‌ها نقش‌های اصلی را در سریال «کهنه‌سوار» دارند، اما نمی‌توان گفت که زن‌ها در حاشیه هستند و تأثیرگذاری لازم را ندارند. به نظرم، زنان هم در این سریال به اندازه خودشان و آنقدر که باید و شاید نقش دارند.
بازیگر سریال «روشن‌تر از خاموشی» در مورد تجربه کار کردن با مرحوم خواجویی می‌گوید: من تئاتری بودم و تازه آمده بودیم تهران که سریال «کهنه‌سوار» را بازی کردم و فکر می‌کنم رزومه خوبی برایم بود. آقای پاک‌نیت قبلاً در سریال «پدرسالار» با آقای خواجویی کار کرده و خیلی راضی بود. آقای خواجویی انسان خیلی آرام و خوش اخلاقی بودند. واقعاً هم بر کار تسلط داشتند و به قول معروف، کاربلد بودند. متأسفانه اجل مهلت نداد تا سریال‌های بیشتری بسازند و به رحمت خدا رفتند. خودم هم به شخصه از کار با ایشان خیلی رضایت داشتم و همکاری‌مان پس از سریال «کهنه‌سوار» هم ادامه پیدا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار