کد خبر: 1071431
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
از زمین به فضا
صدری نام کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس را «ایده‌پویان ماژ» معرفی کرد که براساس ادعای سرپرست باشگاه قرار است کارگزار ۶۳۰ میلیارد تومن پول به پرسپولیس بدهد.
وحید صابری
مدیرعامل پرسپولیس گفته که قراردادمان با این کارگزار ۶۳۰ میلیارد تومان خواهد بود.
جزئیات قراردادمان با کارگزار جدید ۲۲۰ میلیارد برای تبلیغات روی پیراهن و شبکه‌های اجتماعی، ۱۱۰ میلیارد برای تبلیغات محیطی و ۳۰۰ میلیارد تومان هم برای حق پخش زنده خواهد بود.
با توجه به فشار بازیکنان و کادر فنی و رسانه‌ها مبنی بر معرفی زودتر مدیرعامل پرسپولیس و در حالیکه گفته می‌شود به زودی از مدیر عامل مورد نظر که اسمش قطعا صدری نیست! رونمایی خواهد شد حالا سرپرست فعلی که بدجور ریاست پرسپولیس به وی چسبیده ادعایی را مطرح کرده است که فقط جنبه شعاری دارد و گرنه اگر این مبلغ را یک کارگزار تضمین کند که می‌دهد، آنهم فقط به شخص آقای صدری! از وزیر ورزش می‌خواهیم یکی دوماه دیگر هم دست نگهدارد.
جناب صدری گفته ۶۳۰ میلیارد تومان آورده از کارگزار خواهد داشت.
در ادامه همین خبر البته گفته این مقدار از تبلیغات محیطی و فلان مبلغ از پخش تلویزونی و...
فردا اگر سوال شود کجا رفت ۶۳۰ میلیارد تومن جواب می‌دهند که ما گفتیم اگر حق پخش و تبلیغات محیطی در اختیار مان باشد می‌توانیم ۶۳۰ میلیارد تومن پول بدهیم.
گویا مسابقه بر سر ادعا در بین مدیران دو باشگاه سرخابی از زمین مسابقه به فضا کشیده شده، چون در زمین که معلوم شده چقدر این مدیران هنرمند هستن و چنان بازیکنان را تحت تاثیر احساسات در آورده بودند که بازیکن از زدن دوتا بغل پا عاجز بود حالا به فضا رفته اند و وقتی مدیر آبی‌ها از در آمد ۵۰۰ میلیارد تومانی سخن می‌گوید سرپرست سرخ‌ها ۱۳۰ تا روی اون گذاشته تا بگوید دست بالای دست بسیار است.
این وسط کی ضرر می‌کند، فوتبال، چون این‌ها از استقلال و پرسپولیس رفتنی هستند و فقط با ادعا‌های عجیب خود هزینه تراشی می‌کنند و فردا که نباشند تاوان این مسابقه ادعا را باید استقلال و پرسپولیس از جیب مردم بدهند.
لطفا کمی آهسته‌تر حرکت کنید، چون بد جور مسابقه رو کم کنی راه افتاده و وزارت هم انگار مسخ شده و سکوت کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار