کد خبر: 1071393
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
وزیر کشور با تاکید بر اینکه نمی توان بازار و مردم را به حال خود رها کرد؛ گفت: باید تصمیمات و اقداماتی اتخاذ شود که در تمامی کالاها ثبات قیمت اعمال شود.

احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، گفت: تغییر مداوم قیمت ها باعث ناراحتی می شود و لذا باید ثبات قیمت در همه کالاها اعمال شود.

وی با اشاره به فشار اقتصادی بدخواهان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: زمانی که در جنگ اقتصادی به سر می بریم باید یک دستورالعمل شفاف و روشن تهیه شود و اختیارات لازم برای کنترل قمیت ها و ثبات بازار به مسئولین استانی و شهرستانی داده می شود.

وزیر کشور خواستار فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی برای نظارت بر قیمت ها شد و گفت: فعالیت بخش خصوصی همواره برای ما مهم است اما باید در این شرایط حواسشان به مردم هم باشد.
وی با انتقاد از برخی سوء استفاده و دلال بازی ها در بازار، گفت: قابل قبول نیست که شاهد مستمر تغییر قیمت‌ها باشیم و نباید مردم احساس کنند که فضا رها شده است.

وی از اعضای ستاد خواست تا در بحث قیمت گذاری سرمنشاها را مورد توجه قرار دهند و هم بحث قیمت و هم حجم کالاها را کنترل کنند.

در پایان این جلسه چند مصوبه برای ثبات و تنظیم بازار مورد تصویب قرار گرفت که مهم ترین آن فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی به ریاست استانداران و فرمانداران و اعطای اختیارات لازم به این ستاد و همچنین قیمت گذاری اقلام بیشتری از کالاهایی که بر زندگی مردم تاثیرات مستمر و مداوم دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار