کد خبر: 1071383
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
نماینده عالی دولت در استان البرز:
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: آنچه در توان دارم برای توسعه پایدار استان و رسیدگی به مناطق محروم و کسب رضایتمندی مردم تلاش می کنم.

مجتبی عبداللهی در دیدار با ائمه جمعه استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت، پس از استماع مطالب ائمه جمعه در خصوص مسائل استان، افزود: به امید خدا بیش از گذشته با کوله باری از تجربه اجرایی در کشور، در خدمت مردم البرز خواهم بود.

وی ادامه داد: همواره با علما و مراجع ارتباط تنگاتنگی داشته ام و از این ظرفیت بهره برده ام، ائمه جمعه و جماعت در بطن جامعه هستند و از بسیاری موضوعات عمومی مطلع هستند.

عبداللهی گفت: به طور قطع با روحیه تعامل و هم افزایی که در خود سراغ دارم از تمامی ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی استان برای نیل به رضایتمندی مردم استفاده خواهم کرد.

وی افزود: اکنون مردم به امید و نشاط اجتماعی نیاز دارند و این امر با ایجاد بسترهای حل مشکلات معیشتی و اطلاع رسانی از اراده ای در این روند، محقق می شود.

استاندار البرز گفت: مردم اگر اطمینان حاصل کنند که مجموعه مسئولان درصدد حل مشکلاتشان هستند، همراه و حامی خواهند بود.

وی افزود: امید است که با همدلی و تلاش جهادی و علمی شبانه روزی با بهره گیری از خرد جمعی، تحول همه جانبه در استان برای مردم مشهود و ملموس باشد.

عبداللهی گفت: به موضوعات اجتماعی و فرهنگی احاطه کامل دارم و از تجاربم در این زمینه برای رفع معضلات استان استفاده می کنم.

وی افزود: حضور در نماز های جمعه تمامی مناطق استان را در دستور کار قرار داده ام و در این میان با مردم نیز دیدار و گفتگو خواهم داشت.

استاندار البرز گفت: علاوه بر این سه شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم را در برنامه دارم و این امر را از تمامی فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز خواسته ام.

وی افزود: متاسفانه زیرساخت های البرز متناسب با رشد سریع جمعیت تامین نشده و این مهم محل بسیاری از نارضایتی ها است.

استاندار البرز افزود: آنچه در توان دارم برای توسعه پایدار استان و رسیدگی به مناطق محروم و کسب رضایتمندی مردم تلاش می کنم.

عبداللهی در پایان گفت: احیا و راه اندازی آرامستان های محلی باید در دستور کار قرار گیرد تا مشکلات مردم در این حوزه حل شود.

در این نشست، ائمه جمعه استان از دیدار های مردمی و حضور استاندار البرز در نماز های جمعه و حضور در نقاط محروم استان تقدیر کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار