کد خبر: 1071225
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرزخبرداد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز گفت: با دستور نماینده عالی دولت در استان پویش هر شهروند یک درخت در استان البرز اجرایی می شود.

محمد رضا جهانشاهلو با بیان این مطلب اظهار داشت: اجرای پویش هر شهروند یک درخت براساس دستور استاندار محترم البرز برای کمک به توسعه فضای سبز شهری همکاری و حمایت مردم نوعدوست را در این مورد می‌طلبد.

وی افزود: هر شهروند با کاشت یک درخت و نهال می‌تواند در کاهش آلودگی هوا سهیم باشد چرا که هر اقدامی که برای کاهش آلودگی هوا انجام دهیم باز هم کم است. با توجه به اینکه این روزها شاهد آلودگی هوا هستیم کاشت نهال و توسعه فضای سبز می‌تواند در کاهش آلودگی موثر باشد.

جهانشاهلو گفت: هر چند برخی از شهروندان تا حد امکان برای زیباسازی محیط زندگی و توسعه فضای سبز محله های شهر مشارکت می‌کنند و این فرصتی در اختیار مدیران شهری قرار می‌دهد که با استفاده از شهروندان مسوول برای توسعه و پیشرفت شهر همکاری کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز با بیان اینکه این پویش به منظور توسعه فضای سبز اجرایی می شود، ضمن دعوت از عموم شهروندان برای مشارکت در پویش هر شهروند یک درخت در استان البرز، تاکید کرد با توجه به اهمیت هوای پاک در سلامت عمومی مردم، پویش مردمی « هر شهروند یک درخت » به منظور مشارکت گسترده شهروندان در ایجاد هوای پاک در استان اجرا می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار