کد خبر: 1071006
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
حافظه تاریخی ملت ایران کسانی را که باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، فراموش نخواهد کرد.

حافظه تاریخی ملت ایران کسانی را که باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، فراموش نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ‌پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجلاسیه رزمندگان و ایثارگران ویژه کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام گفت: مردان و زنان جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را آفریدند تا شاهد فروپاشی دیواره‌های استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش باشیم. پیروزی انقلاب اسلامی یک تغییر کوچک نیست، بلکه یک ابر تحول است که تحولات بزرگی از آن برخاسته و بر خواهد خاست که به دست امام راحل و ملت ایران رقم خواهد خورد.
سلیمانی در ادامه با اشاره به ریشه‌های انقلاب اسلامی در مکتب عاشورا گفت: مردم ایران از مکتب عاشورا درس‌های خود را آموخته بود و امروز امثال شهید سلیمانی از آن درس گرفتند و جبهه‌های مقاومت را تشکیل دادند. رژیم صهیونیستی امروز در محاصره محور مقاومت دچار بحران موجودیت است و این به برکت شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای ایلام است.
سلیمانی با اشاره به فروپاشی امریکا گفت: امریکا در حال خارج شدن از منطقه و شکست در مقابل انقلاب اسلامی است و پایه‌های همپیمانان آن فرو خواهد ریخت. وی درخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در گام دوم انقلاب اسلامی دولت‌سازی را تحقق خواهد بخشید و وارد جامعه مهدویت خواهد شد و این پیروزی بزرگی برای انقلاب اسلامی است که الگوی آن به جهان انتقال داده شده و دولت‌های مردم‌سالار در کنار ایران وارد تمدن‌سازی و پایان دادن سیطره غرب بر دنیا خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص مشکلات مردم گفت: مشکلات ناشی از مسیر‌هایی است که به اسلام ناب و آرمان‌های انقلاب اسلامی متصل نشدند و این امر باعث شد برخی محرومیت‌ها و اختلافات طبقاتی به وجود بیاید؛ همچنین حافظه تاریخی ملت ایران کسانی را که باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند، فراموش نخواهد کرد و به دنبال مجازات عاملان آن هستند. رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز امنیت، مردم پایه است و ایران به عنوان جزیره ثبات و آرامش در دنیا شناخته می‌شود و مردم ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و در مقابل تهاجم دشمنان توانستند به پیروزی برسند و حماسه‌های فراوانی در سال‌های اخیر به رغم تحریم‌های شدید داشتیم همچنین حتماً شاهد تسریع در فروپاشی رژیم صهیونیستی و نظام سلطه به برکت خون شهدا خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار