کد خبر: 1070774
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱
با پذیرش استعفای آیت‌الله جنتی از سوی رهبر انقلاب

در پی استعفای آیت‌الله جنتی از ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی با تشکر از خدمات ایشان، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور را به مدیریت این شورا منصوب کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در حکم رهبر انقلاب اسلامی آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شمار نهاد‌های قانونی فعال و اثرگذار در طول چند دهه و منشأ بصیرت‌افزایی و آرمانگرایی در بزرگداشت یادبود‌ها و مناسبت‌های انقلاب اسلامی بوده و در سایه مدیریت موفق جناب آیت‌الله آقای جنتی دامت برکاته خدمات ارزشمندی به کشور کرده است.
اکنون با عنایت به استعفای جناب آقای جنتی و با تشکر و تقدیر از زحمات فراوان ایشان، جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ محمّدحسین موسی‌پور دام توفیقه را به مدیریت این شورا منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود مشی این شورا به تبعیت از شیوه راهنمایان بزرگ دینی، بر اساس تبیین و عمق‌بخشی به شعار‌ها و رساندن پیام صادقانه و صمیمی به دل‌های مخاطبان باشد.
این شورا از آغاز بر این اساس شکل گرفته و حرکت کرده و باید هر چه بیشتر به آن اهتمام ورزد. توصیه اینجانب مردمی کردن بزرگداشت‌ها، و فعال کردن مساجد و نهاد‌های مردمی، و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی، و طراوت و تازگی بخشیدن به مراسم دینی و انقلابی است. توصیه دیگر چابک و سبک کردن تشکیلات و زدودن زائده‌ها و فرسودگی‌های آن است. از خداوند متعال توفیقات ایشان را مسئلت می‌کنم و مجدداً از آیت‌الله آقای جنتی تشکر می‌نمایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار