کد خبر: 1070676
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: تکمیل پروژه بزرگراهی اردبیل – پارس‌آباد با هدف کاهش بار ترافیکی این مسیر و تصادفات مرگبار در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی در جریان بازدید از بزرگراه اردبیل، مشگین – پارس‌آباد اظهار کرد: به همراه مدیرکل راه و شهرسازی از بزرگراه اردبیل به مشگین و اتصال به پارس‌آباد بازدید کردیم تا در جریان روند اجرای این پروژه زیربنایی قرار گیریم که پیمانکاران با تلاش مضاعف در حال تکمیل این محور ارتباطی هستند.

وی تصریح کرد: در قطعه اول بزرگراه اردبیل به مشگین‌شهر مراحل نهایی خود را سپری می‌کند که قرار شد مؤسسه عاشورا در اوایل سال آینده به شکل کامل این مسیر ارتباطی مهم و اساسی را به زیر بار ترافیک ببرد.

استاندار اردبیل گفت: در محور سه راهی مشگین به سمت پارس‌آباد نیز با حل مشکل معارض و رفع تداخل در زیرساخت‌ها سعی بر این است تا با تأمین اعتبار مورد نیاز و پرداخت مطالبات پیمانکاران، پروژه بزرگراهی سرعت بیشتری بگیرد.

عاملی افزود: از سمت پارس‌آباد به سمت سربند این محور ارتباطی با تلاش پیمانکاران در حال تکمیل است و بعد از سه راه سربند تا منطقه بران نیز پروژه با سرعت بیشتری انجام شده و به نظر می‌رسد با پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران سرعت عمل اجرایی را در این پروژه شاهد باشیم.

وی اهمیت تکمیل بزرگراه اردبیل به پارس‌آباد را یادآور شد و خاطر نشان کرد: از آنجایی که در این مسیر با ترافیک و افزایش تصادفات در فصول مختلف روبه‌رو هستیم، تکمیل و بهره‌برداری از بزرگراه ایمن می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم کرده و به تردد ترانزیتی نیز کمک کند.

در این بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز اضافه کرد: پروژه پارس‌آباد به مشگین یکی از پروژه‌های شریانی و مهم استان است که به طول 60 کیلومتر توسط پیمانکاران در حال اجراست.

محبوب حیدری بیان کرد: قطعه اول این مسیر از پارس‌آباد به سه راهی سربند و قطعه دوم نیز از سه راهی سربند به بران با همت 3 پیمانکار در قالب 4 قرارداد در مرحله اجراست.

وی ادامه داد: هر چند به پیمانکار این پروژه 90 میلیارد تومان بدهی داریم اما با 150 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین راهسازی پروژه با قوت و قدرت در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در محور اردبیل به مشگین‌شهر نیز با تلاش مؤسسه عاشورا و فعال بودن 45 دستگاه ماشین‌آلات راهسازی کار اجرایی و احداث بزرگراه در حال انجام است که امیدواریم با پرداخت 77 میلیارد تومان طلب پیمانکار روند اجرایی سریعتری را در این مسیر شاهد باشیم.

حیدری تصریح کرد: بازدیدی که استاندار اردبیل و معاون عمرانی از این مسیر داشتند، قطعا در پیگیری برای تأمین و تخصیص اعتبارات و پرداخت بخشی از مطالبات پیمانکاران مؤثر خواهد بود تا ما بتوانیم در استان روند تکمیل این محورهای شریانی را تقویت کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر