کد خبر: 1070648
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: به ‌منظور تسریع و ارائه خدمات مطلوب به مددجویان اردبیلی سامانه امداد هوشمند و کارآمد در استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در قالب این سامانه که از روز شنبه ششم آذرماه فعال خواهد بود، قرار است با همکاری و مشارکت مددکاران شناسایی دقیق خانوارهای نیازمند و جمع‌آوری اطلاعات از آنها انجام شود.

وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم تا در قالب این طرح نیازسنجی دقیق از خانوارها و مددجویان انجام داده تا در مسیر توانمندسازی آنها گام‌های اساسی را برداریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تمامی ۱۰۲ مددکار کمیته امداد از روز شنبه با مراجعه به منازل خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد در شهرها و روستاها سعی خواهند کرد تا اطلاعات آنها را به روز کرده و در سامانه هوشمند ثبت کنند.

دشتی افزود: در قالب این طرح قرار است شماره تلفن منحصر به فرد مددجویان و کد پستی آنها در این سامانه ثبت خواهد شد تا فرآیند ارائه خدمات به شکل مطلوب و مناسب انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: خدمات کمیته امداد در قالب این سیستم به شکل دقیق و صحیح رصد شده تا بر اساس نیاز خانوارها امکان ارائه خدمات مطلوب و به موقع برای این خانواده‌ها فراهم آید.

دشتی اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا در حوزه‌های مختلف با جمع‌بندی نیازمندی خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد بتوانیم در بخش‌های مختلف با همکاری دستگاه‌ها و جامعه خیرین نیاز آنها را برطرف کرده و به نوعی به هدایت درست کمک‌های جمع‌آوری شده نیز همتی راستین داشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به فصل سرما و شرایط خاص آب و هوایی در استان اردبیل با ارزیابی واحدهای مسکونی مددجویان تلاش بر این است تا در صورت نیاز تأمین وسایل گرمایشی برای آنها انجام شده تا در فصل زمستان از لحاظ تأمین وسایل گرمایشی با مشکلی روبه‌رو نشوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تصریح کرد: در کنار این امر برای ایجاد فرصت‌های اشتغال، بازسازی و بهسازی واحدهای مسکونی و همچنین طرح‌های حمایتی مختلف از اقشار نیازمند سعی بر این است تا از بهترین شرایط و بسترهای لازم برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی استفاده شده و در کوتاه‌ترین زمان نیاز این خانواده‌ها به سرعت برطرف شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
با سلام وخسته نباشید باتوجه به اینکه حقیر کد پستی هم به مددکار محترم داده ام ولی هنوز در رابطه با سامانه هوشمند امداد به خونه مراجعه نکرده اند ، حقیر اسمم شهرام عبادی نام مددکا ر آقای اسفندیاری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر