کد خبر: 1070621
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

 

مکتب حاج قاسم سلیمانی الگوی دفاع مقدس بود که در جبهه‌های مقاومت در سرزمین‌های گوناکون توسعه پیدا کرد؛ مفهوم این مکتب، گسترش و ارزش‌های آن تکثیر یافت و متعالی‌تر شد و شهادت آن فرمانده بزرگ موجی از شکوه در ایران و سطح کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان خلق کرد.
به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در همایش بزرگ یاران سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در مصلای رفسنجان ضمن تشریح فلسفه تشکیل بسبیج اظهار کرد: بسیج مردمی در گام نخست انقلاب اسلامی که مقاومت در برابر ابرقدرت هاست خوش درخشید و در گام دوّم انقلاب اسلامی هم در عرصه‌های مختلف وارد عرصه‌های نقش آفرینی اعم از حوزه‌های علم و دانش، اخلاق و معنویت، عدالت و مبارزه با فساد، عرصه استقلال و آزادی و سبک زندگی ایرانی شده است.
به گفته وی برای این راهبرد، پایگاه‌های بسیج تقویت خواهند شد و جهاد سازندگی، پیشرفت و آبادانی با همکاری دستگاه‌های مسئول با رویکرد اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار خواهد گرفت. وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌خواهد به ما بیاموزد در ادامه راه با امید به موفقیت و پیروزی و با محور قرار دادن جوانان در انتظار یک ابرتحول دیگری هستیم که اهمیت آن کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست. رئیس بسیج مستضعفین افزود: در تحقق این امر جوانان با داشتن روحیه جهادی، بسیجی و با استفاده از تجربیات و ظرفیت‌های گام نخست برای جهش در پیشرفت نقش‌آفرینی خواهند کرد.
وی درادامه گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مکتب دفاعی و مقاومتی را در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت شکل داد و دشمنان قسم خورده که از آن سوی دنیا برای نابودی جهان اسلام آمده بودند در دستیابی به اهدافشان و خلق استراتژی‌های‌شان ناکام ماندند.
مکتب حاج قاسم سلیمانی الگوی دفاع مقدس بود که در جبهه‌های مقاومت در سرزمین‌های گوناگون توسعه پیدا کرد؛ مفهوم این مکتب گسترش و ارزش‌های آن تکثیر یافت و متعالی‌تر شد و شهادت آن فرمانده بزرگ موجی از شکوه در ایران و سطح کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان خلق کرد. سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: وقتی که دولت‌سازی و تحقق جنبه‌های مردم سالاری با پیشقراولی مردم و بسیج شکل گیرد ما وارد مرحله جامعه مهدوی خواهیم شد و این الگو به دست کشور‌های مسلمان تکثیر خواهد شد؛ آرمان‌های نظام جمهوری در سایر کشور‌ها امتداد پیدا خواهد کرد و مردم‌سالاری اسلامی و تمدن اسلامی وارد مرحله جدید خواهد شد که پایان دوران قتل و غارت و چپاول ظالمان عالم خواهد بود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
چرا این فداکاریهای بسیج وار به صحنه مدیریت های صنعتی و اقتصادی بویژه عرصه خودروسازی وارد وارد نمیشود ؟!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار