کد خبر: 1070232
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
نماینده ولی فقیه در استان؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در جمع نخبگان، اساتید و روحانیت گفت: انقلاب اسلامی ایران از مرزها بیرون رفته و آثار جهانی دارد.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفته مبارک بسیج ، جمعی از اساتید نخبگان، روحانیت و طلاب بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار صمیمی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام با تبریک هفته مبارک بسیج، گفت: همه ی ما وظیفه داریم ثروتی را که امام راحل به ماسپرده حفظ و تقویت کنیم و این ثروت را درجامعه به جریان بیندازیم و از این غنا بیشتر استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان، به لزوم تربیت نیروی تراز انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت نیروی صالح،نیروی بسیجی به معنای واقعی پایه کار برای انقلاب اسلامی از جمله وظایف ما روحانیت و طلاب است، نخبگان، اساتید و روحانیت باید نیروهای کارآمد به معنای واقعی و پاسخگوی به شبهات و دارای هنر تعامل و ارتباط با نسل جوان را تربیت کنند.

امام جمعه شهرکرد گفت: افتخارمان این است که بنیانگذار این انقلاب امام خمینی (ره) فرزند حوزه است، چه افتخاری از این بالاتر برای ما، از میان جمع شما یک انسان بر می خیزد و این جور انقلاب در عالم ایجاد می کند، انقلاب مال کشور نیست آثار انقلاب آثار جهانی است چه جهان اسلام چه جهان بشری است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: به همان میزان که برای ما افتخار است به همان میزان بار مسئولیت مان را سنگین تر کرده، یعنی امروز وظیفه ما واقعاً سنگین است برای عرصه‌های مختلف اصل این انقلاب که امام بنیانگذاری کرد، صیانت، حفاظت، سلامت بخشی و ادامه دادن اینها کارما است، بعضی برخی به مسئولیتی که دارند عمل نمی کنند، خراب می‌کنند مشکل ایجاد می کند، اینها کار ما را سخت می‌کنند ولی بار ما را که از دوش ما بر نمی‌دارند کار ما را سخت می کنند ما برای اینکه انقلاب را خوب در دلها و در جانها پرورش دهیم کارمان سخت می شود بالاخره ما ها بخواهیم یا نخواهیم رسالت داریم و این انقلاب را چون امام راحل از اسلام گرفته و امروز در این کشور جاری کرد ما وظیفه داریم پاسدار انقلاب و اسلام ناب باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: هيچ نعمتي به پاي نعمت رسالت و ولايت نمي رسد و بزرگي اين نعمت زماني آشكار مي‌شود كه حكومت ولايي در راستاي اهداف بلند رسالت و ولايت شكل گيرد.

امام جمعه شهركرد با مقايسه حكومت قبل از انقلاب با عمر پربركت انقلاب اسلامي، اظهار كرد: در دوران طاغوت انسان‌هايي آلوده، بر كشور شيعي حكومت مي‌كردند كه در شان مردمي كه مي‌خواستند پيرو اهل بيت عصمت و طهارت علیهم السلام باشند، نبودند.

حجت‌الاسلام و المسلمين نكونام در توصيه به نخبگان ،اساتید و روحانیت اظهار كرد: اگر شماها مي‌خواهيد مانند امام خميني(ره) عارف تمام عيار، متعبد، خاضع و به دور از گناهان باشيد، بايد اراده‌اي محكم در پيروي از راه امام داشته باشید و با همت عالي و تلاش بسيار مي‌توانيد همچون امام تأثيرگذار باشيد.

حجت‌الاسلام و المسلمين نكونام، نخبگان ،اساتید و روحانيون را اميد امام راحل و مقام معظم رهبري، انقلاب و اسلام ناب خواند و خاطرنشان كرد: شماها بايد پرچم دار و سكان دار هدايت جامعه بشري و اسلام ناب باشيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر