کد خبر: 1069728
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری از فراهم شدن زمینه آزادسازی ۹۶ زندانی جرائم غیرعمد در این استان خبر داد.
رحیمی

حمیدرضا حیدری مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری در آیین نذر رهایی گفت: به‌مناسبت هفته بسیج زمینه آزادسازی ۹۶ زندانی جرائم غیرعمد و معسر با همکاری سپاه پاسداران، موسسات حقوقی و قضایی و دادگستری چهارمحال و بختیاری فراهم شد.

او اضافه کرد: مجموع بدهی این زندانیان ۳۲ میلیارد و ۳۴ میلیون ریال بوده است.

حیدری افزود: از این مبلغ ۲۷ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال از طریق رضایت شاکیان، ۲۰۵ میلیون ریال از محل مساعدت ستاد دیه، ۴۸۰ میلیون ریال از محل آورده متقاضیان و سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل کمک سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تامین شده است.

حیدری تصریح کرد: از محل کمک سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ۲۷ زندانی آزاد شدند.

او یادآور شد: همچنین زمینه آزادی ۶۹ زندانی از طریق محاکم قضایی چهارمحال و بختیاری با اعطای تاسیسات ارفاقی فراهم شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۹۳ زندانی غیرعمد دیگر با مجموع بدهی ۱۶۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال با فعالیت ستاد دیه استان از زندان آزاد شدند.

حیدری گفت: برای آزادسازی این تعداد زندانی ۱۰۰ میلیارد ریال رضایت شاکی گرفته و ۷۶۰ میلیون ریال آورده مددجویان، ۱۰ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال تخفیف به‌علت اعصار، ۳۴ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال کمک بلاعوض، ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی اختصاص مشارکت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر