کد خبر: 1069726
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به علت کوتاهی شهرداری شهرکرد در راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار در مرکز استان، این اقدام به بخش خصوصی سپرده می‌شود.
رحیمی

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز یکشنبه ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: شهرداری شهرکرد در یک‌سال گذشته برای راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار در مرکز استان سهل‌انگاری و کوتاهی کرده است.

او اضافه کرد: یک قطعه زمین به وسعت پنج هزار مترمربع در جوار پارکینگ شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری در دروازه فارسان شهرکرد برای راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.

عباسی یادآور شد: در همین راستا اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نسبت به واگذاری این زمین به تعاونی بخش خصوصی اقدام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اجرایی شدن تفاهم‌نامه با بسیج در راستای ارتقای کمی و کیفی نظارت بر بازار را سرعت بخشد.

او گفت: مسوولان و اعضای ستاد تنظیم بازار چهارمحال بختیاری وضعیت فضای مجازی در حوزه تنظیم بازار را رصد و کنترل کنند.
عباسی تاکید کرد: تدابیر لازم برای جلوگیری از هرگونه احتکار و افزایش قیمت مختص کالا‌های اساسی در دستور کار ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری باشد.

عباسی افزود: جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری وضعیت شبکه‌های تهیه و توزیع نهاده‌های دامی و دانه‌های روغنی در بازار استان را رصد و بر روند آن نظارت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در روز‌های اخیر وضعیت کشتار مرغ در استان با بی‌نظمی مواجه شده است.

الله‌کرم نصیری تصریح کرد: در شب‌های گذشته کشتار مرغ در چهارمحال و بختیاری از ۷۵ به ۱۷۰ تن رسید که باید مدیریت شود تا کمبودی در این بخش مواجه نشویم.

او یادآور شد: در یک‌سال اخیر علاوه بر دستور وزرای کشور سابق و کنونی مبنی بر راه‌اندازی میدان‌های میوه و تره‌بار و ابلاغ این مهم به شورای اسلامی و شهرداری مرکز چهارمحال و بختیاری، اما شهرداری شهرکرد روند کُندی در این امر داشته است.

نصیری  با اشاره به ورود روغن موتور تقلبی در بازار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری و پاک‌سازی بازار خودرو از این روغن‌های موتور تقلبی اقدام کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مجوز توزیع ۳۰۰ تن برنج خارجی در بازار استان صادر شد.

جهانبخش مرادی تاکید کرد: توزیع این میزان برنج از طریق ۲۲۰ فروشگاه منتخب در چهارمحال و بختیاری و براساس سرانه جمعیتی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر