کد خبر: 1069725
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
در چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تقدیر از همت بسیج در آزادسازی زندانیان خواستار افزایش انجمن‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان شد.
رحیمی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین "نذر رهایی" با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت مردم تشکیل شد و توانست دست استکبار جهانی و نظام طاغوت را از کشور کوتاه کند.

او با اشاره به جمعیت ۳۶ میلیون نفری ایران در سال ۱۳۵۷ افزود: فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی نشان‌دهنده اهمیت جایگاه بسیج با هدف گردش امور، اصلاح مشکلات و پیش‌بُرد روند فعالیت‌ها است.

نکونام به نقش‌آفرینی و یاوری بسیج در عرصه‌های گوناگون اشاره و تصریح کرد: بسیج با تقویت تجهیزات فکری و روحی توانست شبکه صالحین و تربیت انسان مؤمن، صالح و باورمند را تشکیل دهد.

او با تقدیر از همت بسیج در آزادسازی زندانیان یادآور شد: انجمن‌های زیادی برای حمایت از خانواده‌های زندانیان فعالیت دارد، اما کافی نیست و باید این سمن ها افزایش یابد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: رشادت‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن‌در عرصه برقراری امنیت، دفاع از حرم ائمه معصومین (ع) و در ماموریت‌هایی، چون سازندگی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، علمی، پژوهشی و فرهنگی موثر بوده است.

سردار پاسدار علی‌محمد اکبری با اشاره به آزادسازی زندانیان از سوی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و حمایت بسیج مستضعفین کشور از این امر خیرخواهانه تاکید کرد: همزمان با هفته بسیج تعدادی از گروه‌های جهادی این سپاه به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند.

او افزود: قرارگاه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزون‌بر سه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا توزیع کرده است.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال‌های اخیر به‌علت‌های گوناگون شامل مشکلات اشتغال، معیشتی، بیکاری و تورم، افزایش تعداد پرونده‌ها و بالا رفتن آمار زندانیان در چهارمحال و بختیاری مشهود بوده است.

احمدضا بهرامی تصریح کرد: افزایش تعداد زندان به‌علت هدررفت بیت‌المال و صرف هزینه برای ساخت و ساز، تأمین نیرو، اقدامات امنیتی و حفاظتی و مایحتاج اداره‌کل زندان‌ه و اقدامات تامینی و تربیتی می‌شود.

بهرامی اظهار داشت: برای پیشگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی ناشی، باید مشکلات معیشتی، اشتغال، ازدواج و تسهیل در مقررات بازدارنده بررسی و راهکار‌های رفع آن ارائه شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر