کد خبر: 1065898
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
در چهارمحال و بختیاری
در ۲۴ ساعت گذشته، ۷۵۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند.
حمیرا رحیمی

به گزارش جوان مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۵۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۱۱۶ بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او افزود: طی ٢۴ ساعت گذشته نتیجه تست ۱۵۷ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۵۲ از بستری شدگان مشکوک به کرونا در مراکز بیمارستانی استان مثبت قطعی اعلام شد.

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۳۰۳ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۲۴۲ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ٢۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ مورد جدید فوتی گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری هزار و ۶۲۵ نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون ۳۸ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر