کد خبر: 1065011
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
دانشگاه صنعتی اصفهان جایزه بنیاد البرزرا دریافت کرد؛
در همایش نخبگان پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز در سال 1400، از چهار دانشجو و دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان برگزیدگان بخش دانشجویی این جایزه ملی تجلیل شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان، در این آئین که به صورت غیرحضوری برگزار شد، از ۶ دانشمند برتر و ۵۳ نخبه كشور تقدیر بعمل آمد. از این تعداد، 10 نفر از دانشجویان برتر علوم پزشکی کشور و 23 نفر از دانشجویان برتر سایر علوم با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی هر نفر به مبلغ ۲۵ میلیون تومان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ميان برگزيدگان بخش دانشجويي جايزه البرز 1400، چهارتن از دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتي اصفهان حضور دارند. زهرا السادات رضوی (دکتری آلودگی محیط زیست)، عاطفه شیروانی (دکتری علوم و صنایع غذایی-تکنولوژی مواد غذایی)، فاطمه السادات ناظری (دکتری علوم و صنایع غذایی -فناوری مواد غذایی) و مهران افراشی (دکتری مهندسی نساجی -تکنولوژی نساجی) از برگزيدگان دانشجويي دانشگاه صنعتي اصفهان در اين جمع هستند.

گفتني است: جایزه البرز موسوم به نوبل ایرانی با پیشینه‌ای ۶۰ ساله از اندیشه و سرشت پاک مرحوم حسینعلی البرز نشأت گرفته است و بدین ترتیب تاکنون چندین هزار نفر از نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان ایرانی مورد حمایت و تشویق بنیاد فرهنگی البرز قرار گرفته اند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار