کد خبر: 1059510
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید بازی با سوریه در ورزشگاه آزادی بدون حضور هواداران است، اما برنامه‌ریزی‌هایی انجام خواهد شد تا برای میزبانی آتی، هواداران با کارت واکسیناسیون وارد ورزشگاه شوند.
شهاب‌الدین عزیز خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با اعلام خبر قطعی شدن میزبانی تیم ملی مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی گفت: با دعای خیر مردم این اتفاق خیر رخ داد و ان‌شاءالله میزبان نخستین بازی مقابل سوریه باشیم که می‌تواند مسیر ما برای صعود به جام جهانی را هموار کند. متاسفانه در این چند سال حق واقعی ایران داده نشده بود و با یک برنامه‌ریزی هدفمند و با یک تیم کارآمد و تلاش‌های رسمی و غیر رسمی و یک نوع رفتار همکارانه، این اتفاق خوب رخ داد. جا دارد از مجموعه فدراسیون فوتبال و سازمان صداوسیما تشکر کنم.

وی ادامه داد: سازمان همکاری مناسب را با فدراسیون فوتبال داشت. جا دارد از آقای دکتر علی عسگری تشکر کنم که اولین جلسه کارگروه صعود به جام جهانی به نمایندگی آقای فروغی (مدیر شبکه سوم سیما) برگزار شد. برای بحث میزبانی باید کار‌هایی انجام می‌شد. ویزای این کشور ظرف امروز و فردا با ۴۵ نفر صادر شود. آن‌ها روز دوشنبه وارد ایران می‌شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی گفت: بازی نخست با سوریه قطعی است، اما در بازی اول حضور هواداران را بعید می‌دانم. بعد از آن باید با عراق در دوحه قطر بازی کنیم. بازی سوم ما با امارات در این کشور است و بازی چهارم در کره‌جنوبی است. برنامه‌ریزی شده است که کسانی که واکسن زده‌اند برای میزبانی بعدی ما در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم قدم به قدم باعث خشوندی مردم شویم.

به گزارش ایسنا، عزیزی خادم به اشتباه اعلام کرد که بازی با کره‌جنوبی در این کشور برگزار می‌شود، اما طبق برنامه تیم ملی در دور رفت میزبان رقیب قدرتمند خود است و اگر برنامه‌ریزی‌ها خوب پیش برود، در این صورت می‌توان هواداران واکسینه شده را در ورزشگاه آزادی مشاهده کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار