کد خبر: 1059268
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳
عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران پس از تشدید مصدومیتش در بازی‌های المپیک، این بار توسط یک پزشک ایرانی جراحی خواهد شد.
حمیده عباسعلی یکی از امید‌های ورزش ایران برای کسب مدال در سی و دومین دوره بازی‌های المپیک بود که در جریان یکی از مبارزات مهم و سرنوشت سازش دچار مصدومیت از ناحیه پا شد و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

این عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران در شرایطی راهی توکیو شد که برای رساندن خود به این بازی‌ها تمرینات و سختی‌های زیادی را متحمل شد چرا که چند ماه قبل پای مصدومش را به تیغ جراحان آلمانی سپرد، اما بازهم از همان ناحیه مصدوم شد.

عمل جراحی عباسعلی در حالی توسط پزشکان آلمانی صورت گرفت و هزینه‌ای حدود ۳۵ هزار یورو را برای ورزش ایران داشت که این عمل و هزینه صورت گرفته ثمری برای کاراته ایران نداشت و او دوباره رباط پاره کرد.

این کاراته کا برای عمل خود راهی آلمان شد، اما تعداد زیادی از ورزشکاران اعزامی در شرایطی مشابه توسط یک پزشک ایرانی جراحی شدند و بدون هیچ مشکلی المپیک را به پایان بردند.

عباسعلی زیر تیغ جراحی می‌رود/ شاهکار پزشک ایرانی در المپیک توکیو

سه عضو تیم ملی کشتی ایران و چهار عضو تیم ملی بسکتبال به دلیل مصدومیت‌های مشابهی که داشتند توسط دکتر سهراب کیهانی عمل شدند و بدون هیچ مشکلی در بازی‌های المپیک شرکت کردند. حسن یزدانی نایب قهرمان المپیک از جمله این ورزشکاران بود که توسط پزشک ایرانی عمل شد و بدون هیچ مشکلی مبارزاتش را برگزار کرد.

پس از اتفاقی که برای حمید عباسعلی در بازی‌های المپیک رخ داد حالا فدراسیون کاراته به این نتیجه رسیده است که جراحی دوباره عباسعلی را به دکتر کیهانی بسپارد. قرار است روز یکشنبه پیش رو جراحی پای این عضو تیم ملی کاراته ایران توسط کیهانی انجام شود تا او پس از طی دوران نقاهت برای حضور در رویداد‌های بعدی آماده شود.

عباسعلی به دلیل انجام این جراحی مسابقات قهرمانی جهان که آبان ماه سالجاری به میزبانی امارات برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار