کد خبر: 1056970
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان:
علی اصغر شاطوری گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی 18 هزار متری شاهنامه که مجموعه ای متفاوت است در روزهای آینده در قالب افتتاحیه های عید تا عید، افتتاح شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از مجموعه فرهنگی ورزشی شاهنامه در خیابان گلستان منطقه هفت در روزهای آینده اظهار کرد: این پروژه با اعتبار 156 میلیارد ریال اجرا شده است و شامل فرهنگسرا، کتابخانه، سایت ورزشی، بوستان و ... به همین دلیل مجموعه ای وسیع و متفاوت است.

وی ادامه داد: مساحت این طرح 18 هزار مترمربع است که شامل دو هزار و 400 مترمربع مجموعه فرهنگی در سه طبقه است. همچنین این مجموعه با توجه به کارکرد ورزشی، دارای یک هزار و 700 مترمربع سوله ورزشی است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان بیان کرد: این مجموعه دارای 800 مترمربع سایت اداری در دو طبقه، 12 هزار مترمربع بوستان و آبنما، دو هزار مترمربع پیاده رو، یک هزار متر پارکینگ خودرو است. 

وی از آغاز عملیات احداث ایستگاه آتش نشانی واقع در خیابان هسا و میدان حج در روزهای آتی خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح نیاز به 200 میلیارد ریال اعتبار وجود دارد که در عرصه ای دو هزار مترمربعی ساخته می شود.

شاطوری افزود: زیربنای این ایستگاه یک هزار و 800 مترمربع در سه طبقه شامل، سایت اداری، آشیانه، دیوار صخره نوردی، استخر آموزش غواصی‏، سالن اجتماعات و آموزشی است

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر