کد خبر: 1052778
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها
تیم ملی والیبال مردان ایران در هفته پایانی از مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها بعد ظهر امروز به مصاف فرانسه می‌رود.
وحید صابری
به گزارش جوان آنلاین، این مسابقه که از ساعت ۳۰/۱۵ به وقت تهران برگزار می‌شود شاگردان آلکنو با ترکیب با ترکیب ۱۴ نفره میلاد عبادی‌پور، سعید معروف، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، امیر غفور، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی مقابل فرانسه به میدان می‌رود. نکته حائز اهمیت اینکه امیر غفور بالاخره بعد از چند هفته و رفع مصدومیت امروز در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.
شاگردان ولادیمیر آلکنو که در ۴ هفته ابتدایی موفق به کسب ۵ پیروزی شدند و در ۷ بازی هم نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند در حال حاضر با ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده بندی قرار گرفتند و در مقابل فرانسه با ۸ پیروزی و ۲۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار گرفته است.
در پایان مرحله مقدماتی مسابقات بر خلاف ادوار گذشته فقط ۴ تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد تا برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.

در گروه مردان لیگ ملت‌های والیبال سال ۲۰۲۱ برزیل، ایران، هلند (جایگزین چین)، ایتالیا، لهستان، صربستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، آلمان، روسیه و آرژانتین به عنوان ۱۲ تیم ثابت و استرالیا، بلغارستان، کانادا و اسلوونی به عنوان چهار تیم غیر ثابت، حضور دارند.


برنامه بازی‌های دوشنبه

ساعت ۱۲:۳۰/ صربستان - استرالیا
ساعت ۱۴:۳۰/ ژاپن - بلغارستان
ساعت ۱۵:۳۰/ ایران - فرانسه
ساعت ۱۷:۳۰/ کانادا - هلند
ساعت ۱۹/ ایتالیا - برزیل
ساعت ۲۰:۳۰/ اسلوونی - آمریکا
ساعت ۲۲/ لهستان - آرژانتین
ساعت ۲۳:۳۰/ آلمان - روسیه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار