کد خبر: 1050803
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
نشست بصیری اصحاب رسانه استان اصفهان؛
حجت الاسلام علی صغیرا گفت : دشمنان درکمین نشسته اند تا اسلامیت و جمهوریت دینی را هدف بگیرند . و بر این خواسته هستند که در بین مردم همهمه ایی ایجاد کنند که اسلام رفت و دین هم رفت .

به گزارش رویا مردانی خبر نگار جوان انلاین اصفهان،  به دعوت بسیج رسانه سپاه صاحب الزمان (عج)استان اصفهان در مجتمع مطبوعات با حضور 11 تن از کارشناسان حوزه رسانه علی صغیرا کارشناس دینی ، اظهار کرد : فاصله ائی که مدتها است بین مسئولین و مردم  افتاده است باعث جدایی آنها شده ولی مردم همیشه در صحنه بودند و پای انقلاب خود و 311 هزار شهید راه اسلام و دین محمدی (ص )  ایستادند .

وی اظهار داشت: این فاصله زمانی از بین خواهد رفت زمانی که مسئول ازبین مردم بر خواسته شده باشد و گوش شنوایی برای مردمی باشد که قهرمانه 8 سال جنگیدن و اکنون زمان آن شده که آسوده باشندو بتواند با مسئولی که برای خود تعیین کردند درد دل خود را  در میان بگذارند و با شفافیت صحبت کنند و از وضع موجودی که در حال  دست پنجه نرم کردن با آن هستند ودر مسائل  معیشت، سیاست و اقتصاد بحث کنندکه ایجاد شفافیت شود و رو به شعارهایی بیاورند که شان انقلاب را نشان دهند .

استاد اخلاق در ادامه بصیرت مردم افزود :  تا مردم بصیرت پیدا نکنند جمله امیرکبیر به یادها خواهد آمد  که فکر می کرد برای درست شدن کشور پادشاه باید درست باشددر حالی که متوجه شد نه،  مردم باید درست شوند.

وی افزود :  وظیفه رسانه بصیرت دادن به مردم و اصحاب  رسانه چشم بیدار مردم هستند که هم بر امور آگاه هستندو هم با مردم ارتباط نزدیکی دارندو مسائل را بگونه ائی درک می کند که،  بیشتر از دیگران متوجه خواهند شد .  در  زمان جنگ، دیده بانی  بودکه  وقع خواب رزمنده ها همه جا را نگاه می کرد و آگاهی میداد . در جامعه هم باید اصحاب  رسانه مثل دیده بان زمان جنگ باشند .

استاد اخلاق و خانواده  ضمن اشاره به رسانه ها یی که از جریانات پشت خبر اطلاعاتی ندارندو  ممکن است یک خبر را دچار تحول کند بیان کرد :  در اینجا وظیفه رسانه این است که در انتخابات اخیر به مردم آگاهی و بصیرت بدهند که نبودن این بصیرت در بین جمعیت باعث به وجود آمدن مشکل  شورش را باعث خواهد شد .

صقیران بیان کرد: مردم باید بدانند این انقلاب بعد از ۴۳ سال با ریخته شدن  خون ۲۳۰ هزار شهید به دست من و شما رسید و این مسولیت است .اشاره به  ۲۰۰منطقه کرد که در یک روز در اوایل انقلاب  بمب گذاری شد.نسل جدید  در جریان امنیتی  که  زندگی می کنند نیستند و فکر می کنند امنیت ازقبل بوده و متوجه نشدن که چقدر در این راه شهید از دست داده ایم تا به این امنیت رسیده ایم و  با سخنی از امیرالمومنین(ع) بکار بردند که فرمودند : نعمتان مجهولتان یعنی اینکه دو نعمت برای من مجهول هستند ما باید امانتی  ۲۳۰ هزار شهید خون ریخته شده و صدها هزار نفر جانباز و مادران داغدار که تمامی  فرزندانشان را در راه شهادت دادند .

کارشناس اخلاق در مورد نظام که  از نماز واجب تر است سخنی از  امام فرمودند : اگر امام زمان(عج) هم باشد، جانش را فدای نظام اسلامی خواهند کرد که  امانتی از خدا است که  در اینجا رای دادن نمی گذارد امانت  از دست ما  برودکه باید ترکش رسانه ایی خورد یعنی  در صحنه بودو  تشخیص داد و جهاد کردو تبدیل  به تشکلات  فکری  شد .ما همان اتاق فکررزمندگان هستیم  زیرا به گفتگو می پردازیم  که چه کارهایی انجام شود که کمترین مشکل ایجاد نشود .

استاد صغیرا در پایان سخنانش ضمن اشاره به خون شهدا و همت مردم و رهبری امام اینگونه عنوان کرد : در 28  خرداد 1400مهمترین  برگ جامعه رقم خواهد خورد   و ۳۱۱ هزار مدیرو ،   رئیس جمهور در کشور مشخص خواهد شد در ازای صندلی  هر مدیر خون یک شهید ریخته شده است  حضرت امام(ره) یک نفر بود ولی اخلاصش باعث جذب مردم  و نتیجه آن ۳۵ میلیون نفر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار