کد خبر: 1049958
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به توئیت‌های برخی اصلاح‌طلبان حامی دولت با هشتگ روحانی متشکریم
 گروهی از اصلاح‌طلبان حامی دولت در آستانه انتخابات سیزدهم و تغییر رئیس‌جمهور با هشتگ روحانی متشکریم از عملکرد روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تشکر کردند. این موج توئیتری با واکنش عمده کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. آن‌ها این حرکت را اعجاب‌برانگیز دانستند و حتی برخی به طنز از لزوم مطالعات اجتماعی و روانشناختی بر روی این کاربران نوشتند. آن‌ها ضمن اینکه بخش‌هایی از عملکرد روحانی را بازخوانی کردند، از کاربران خواستند فقط سری به بقالی محل بزنند تا واکنش‌های هشتگ‌شان را ببینند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص بخوانید.

جوان آنلاین:  گروهی از اصلاح‌طلبان حامی دولت در آستانه انتخابات سیزدهم و تغییر رئیس‌جمهور با هشتگ روحانی متشکریم از عملکرد روحانی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم تشکر کردند. این موج توئیتری با واکنش عمده کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شد. آنها این حرکت را اعجاب‌برانگیز دانستند و حتی برخی به طنز از لزوم مطالعات اجتماعی و روانشناختی بر روی این کاربران نوشتند. آنها ضمن اینکه بخش‌‌هایی از عملکرد روحانی را بازخوانی کردند، از کاربران خواستند فقط سری به بقالی محل بزنند تا واکنش‌های هشتگ‌شان را ببینند. در ادامه بخش‌‌هایی از واکنش‌های کاربران را در این خصوص بخوانید.

سپیده پوررجب:
اینکه وزن حقیقی تفکر لیبرال رو، برای کسانی که هرگز دنبال کشف این حقیقت نبودند به‌صورت عملی جا انداختید و ما رو به لمس این آیه رسوندید که؛ ان الله لا یغیروا بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم... از شما ممنونیم. خیالمون از بابت خیلی چیزا، بعد از این تجربه‌ پرهزینه جمعه. #روحانی_متشکریم
عبدالله گنجی:
‏اینکه رد صلاحیت جناب جهانگیری و... را نقطه عزیمت کاهش مشارکت بگیریم اما تأثیر عملکرد دولت مستقر بر مشارکت را به روی خود نیاوریم و هشتگ روحانی مچکریم بزنیم خودش هنری است که از هر کسی برنمی‌آید.
سارا پویان:
درسته دولت توانمند نداریم ولی عوضش نون داریم فلذا روحانی متشکریم.
محمدمهدی معنوی:
به‌خاطر اینکه هشت سال جوانی ما رو نابود کردی؛ مردم رو به ذلت صف مرغ کشوندی. به‌خاطر عزتی که به پاسپورت ایرانی ندادی. برای این همه گرونی سرسام‌آور و بیکاری و بدبختی... #روحانی_متشکریم
کاربری با نام «سیب‌سا»:
طرفدارای فعلی روحانی بهترین کیس برای ازدواجن، فکر کن هشت سال زیر همه قول‌هات بزنی و هر بلایی سرش بیاری بعدش باز بهت بگه مرسی عشقم فکر نمی‌کردم انقدر خوب باشی.
علی پارسانیا:
‏هشتگ‌هایی شبیه روحانی متشکریم، آدم را به زمینه‌های پژوهشی مانند روانشناسی اجتماعی علاقه‌مند می‌کند. ‎#جدی
احسان تقدسی:
روحانی متشکریم شوخیه؟ بابت بورس و دلار هشتگ می‌زنید یا بابت قیمت مسکن؟ شاید از سر لج‌بازی با منتقدان روحانی هشتگ می‌زنید. مهم نیست هرچه که باشد؛ حتی شما هم وقتی به بقالی محل می‌روید چیز دیگری می‌گویید.
سیده‌راضیه حسینی:
‏هشتگ روحانی متشکریم یعنی هیچ اشکالی نداره مردم رو بدبخت و فقیر کنی و کشور رو به خاک سیاه بنشونی؛ فقط رئیس‌جمهورِ هم‌فکرِ ما باش.
صادق نیکو:
‏شما برو تو خیابون بگو روحانی متشکریم کلی فحش جدید یاد می‌گیری!
احمد نظام‌زاده:
‏هشتگ ‎روحانی متشکریم اصلاح‌طلبان بیشتر به شوخی تلخی می‌ماند که هدف آن فرار از تمام ناکارآمدی‌ها و ضعف‌های آنان در مدت هشت سال گذشته است. این عمل آنان مثل نمک بر زخم پاشیدن است. کاش بیش از این خود را در پیشگاه ملت شرمنده و خجل نکنند. انصاف و وجدانم آرزوست.
عباس تقدسی‌نژاد:
‏از اینکه اجازه ندادی در پیاده‌رو‌ها دیوار بکشند و به‌جای آن دیوار بین فقر و غنا را به اوج رساندی... ‎#روحانی_متشکریم
مرضیه ملاحی‌پور:
‏حالا اینایی که از روحانی متشکر هستند؛ بابت ارز، بابت مسکن، بابت خودرو، بابت بورس نابود، بابت سفره کوچیک شده مردم، بابت چی بابت کدوم افتخار روحانی ازش متشکر هستند؟! ‎#روحانی_متشکریم
ایمان ملکوتی:
‏والا ما هم بخایم هشتگ ‎روحانی متشکریم بزنیم چیزی جز بدبختی به ذهنمون نمی‌رسه چه جوری از خوبی‌های نداشته‌اش میگید آخه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار