کد خبر: 1049110
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
با حضور حجت الاسلام دکتر رفیعی برگزار می شود؛
حجت الاسلام حامد اهتمام گفت: نشست مجازی «حضور حداکثری، نقش طلاب، انتخابات1400» به صورت مجازی ویژه طلاب، مبلغان و عموم علاقه مندان برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: حضور قدرتمندانه‌ی و حدّاكثری ملت ایران مطالبه رهبری است که با یاری پروردگار با تحقق آن باعث یأس دشمنان اسلام خواهد شد.

وی افزود: طلاب و مبلغان برای دعوت پرشور مردم در پای صندوق های رأی، وظیفه ای دینی برعهده دارند که از این جهت برای تبیین این موضوع، معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با دعوت از حجت الاسلام دکتر ناصر رفیعی، نشست مجازی «حضور حداکثری، نقش طلاب، انتخابات1400» را برگزار خواهد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که این نشست مجازی روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 ساعت 18 برگزار می شود، گفت: عموم علاقه مندان می توانند از طریق تلویزیون اینترنتی اپلیکیشن روزبرگ که از طریق نشانی dte.bz/rooz قابل دریافت می باشد، در این جلسه شرکت نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار