کد خبر: 1048230
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
سردار حسین رحیمی
سرویس سیاسی جوان آنلاین: انتخابات همواره در سرنوشت افراد جامعه، تعیین‌کننده و از اهمیت زیادی برخوردار است، از همین رو بر افراد واجد شرایط لازم است میان گزینه‌های مطرح شده بهترین گزینه را انتخاب کنند تا بشود شرایط بهتری را برای کشور رقم زد. انتخابات مهمی، چون ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و... که دوره‌های مختلف آن سپری شده برای ما یادآور این مهم بوده است که انتخاب شایسته تا چه میزان می‌تواند در تعیین سرنوشت بهتر مهم باشد.

این روز‌ها در آستانه انتخابی دیگر هستیم که باید به دور از احساسات و بر پایه منطق و عقلانیت مباحث مربوط به آن مطرح و به آن پرداخته شود تا تصمیم‌گیری نهایی افراد در خدمت رشد و شکوفایی جامعه قرار گیرد. در این شرایط همه باید با شناخت کاندیدا‌های مورد نظر به پای صندوق‌های رأی برویم تا شایسته‌ترین انتخاب را داشته باشیم، از این رو می‌توان گفت در این انتخابات، اول حضور فعال در پای صندوق‌های رأی و بعد از آن، انتخاب اصلح لازم است چراکه سرنوشت کشور ما به فردی سپرده خواهد شد که نام او از صندوق‌های آرا بیرون خواهد آمد و با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع نباید به هیچ عنوان در این مهم منفعل عمل کنیم بلکه باید خود، سرنوشت خود را با انتخاب فردی که در وهله اول ولایتمدار باشد و دغدغه حل مشکلات مردم و علاوه بر این‌ها تخصص و تعهد لازم را داشته باشد، انتخاب نماییم. فراموش نکنیم که سرنوشت ما به دست ماست و با انتخابات است که در تعیین سرنوشت خود سهیم هستیم. واضح است در انتخابات ریاست جمهوری تنها نام یک نامزد به عنوان رئیس‌جمهور از صندوق خارج می‌شود، بنابراین بعد از انتخابات باید کمک کنیم تا با هم‌افزایی، فرد منتخب بتواند در اجری برنامه‌ها و سیاست‌های خود موفق عمل کند.

قانون فصل‌الخطاب و برای هر مسئله‌ای راهکار مشخصی را تعیین کرده است، از همین رو باید مراقب شود تا دشمنان و مغرضان، امنیت مردم را به بهانه‌های واهی مثل تقلب برهم نزنند، چراکه برای برخورد با هر تخلف، مسیری قانونی مشخص شده است، از همین رو نباید اجازه داد هر موضوع اجتماعی به آشوب، بحران یا موضوعی امنیتی تبدیل شود. امنیت و آرامش و ثبات موجود نعمت بزرگی است که باید همه مردم و گروه‌های سیاسی در حفظ و ارتقای آن کوشا باشند چراکه اگر امنیت دچار مشکل شود حتماً دیگر ساختار‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور هم آسیب خواهد دید. امنیت اساس هر کشور و حکومتی محسوب می‌شود و دشمنان، معاندان و بدخواهان به دنبال ضربه وارد کردن به این مهم هستند تا بتوانند از آب گل‌آلود ماهی خود را بگیرند. این بار هم مردم قدرشناس با حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد، از این رو برای برگزاری انتخاباتی آرام، نیروی انتظامی هم تدابیر لازم را به کار خواهد گرفت تا انتخابات در کمال امنیت برگزار شود.

*رئیس پلیس پایتخت انتخابات
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار