کد خبر: 1047812
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان :
عبدالحسین پارسایی‌راد از عزم جدی این اداره کل برای مبارزه با زمین خواری خبر داد و گفت: طی یکماه اخیر 14 مورد پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عبدالحسین پارسایی‌راد معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 14 مورد پرونده حقوقی علیه متصرفان اراضی ملی استان اصفهان تشکیل شده که تا کنون برای 10 مورد آن طرح دادخواست شده است.

وی با بیان اینکه مساحت این اراضی تصرفی در مجموع 9.5 هکتار است عنوان کرد: بعضاً اراضی از دهه هفتاد شمسی در تصرف زمین خواران بوده و این اشخاص اقدام به ساخت و ساز بر روی اراضی ملی نموده بودند. که خوشبختانه با پیگیری‌های بعمل آمده زمین‌ها شناسایی و اقدامات قانونی در حال انجام است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی قاطع به موضوع زمین‌خواری، تثبیت مالکیت اراضی ملی در اولویت‌‌کاری این اداره کل  قرار دارد و  برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی، قلع و قمع و رفع تصرف با قاطعیت پیگیری و تداوم خواهد یافت.

وی گفت: با فعالیت های در حال انجام و پشتکار و تعامل بسیار مثبت اداره‌کل راه و شهرسازی با مجموعه قضایی استان شاهد توفیقاتی ارزنده در حوزه حفاظت از این اراضی ملی ارزشمند هستیم.

پارسایی‌راد بر اراده جدی و محکم این اداره کل در حفاظت از انفال تاکید کرد و تصریح کرد: این اداره کل با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچکترین اغماضی نخواهیم داشت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر