کد خبر: 1047557
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:
حجت الاسلام حامد اهتمام گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تهیه محتوای ارزشمند در فضای مجازی، ماه مبارک امسال توسط حدود 500 مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و 4000 محصول هنری رسانه ای تولید شده است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین لازم است به آن توجه ویژه داشته باشند موضوع سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثر گذار در شبکه های اجتماعی می باشد.

وی با بیان شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیت‌های حضوری، عنوان داشت: حدود 500 مبلغ خواهر و برادر آموزش لازم را برای فعالیت رسانه‌ای گذرانده و توانستند شکل جدیدی از فعالیت های تبلیغی خود با استفاده از ابزار رسانه در اختیار عموم قرار دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان 1400 حدود 350 مبلغ خواهر و برادر بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبت های خودشان با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها منتشر کردند.

وی ادامه داد: همچنین با انتخاب حدود 150 طلبه و مبلغ توانمند، بیش از 4000 محصول هنری رسانه‌ای فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصه گویی، عکس نوشته و... تولید و در فضای مجازی با هدف انتشار حداکثری منتشر شده است.

حجت الاسلام اهتمام گفت:  از آنجا کیفیت و اثربخشی فعالیت های طلاب و مبلغان در عرصه فضای مجازی مورد توجه و دقت ما بوده است، لذا برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده است که بعد از تایید، فایل تولیدی انتشار پیدا می کند.

وی عنوان داشت: برای پاسخگویی به شبهات روز، آی دی کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی به صورت گسترده در دسترس مخاطب کانال های و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور حداکثری مردم با هدف تشویق و و ترغیب مردم به حضور در انتخابات و همچنین پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه مبلغان بوده و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر