کد خبر: 1047551
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
مجری طرح‌های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان:
مهندس صلواتی گفت: ما آماده هر گونه کمک شامل اختصاص بودجه، اعتبارات و امتیازات هستیم تا بتوانیم روند اجرایی پروژه را سرعت ببخشیم.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به  نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان،  مهندس صلواتی مجری کل طرح‌های زیربنایی وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان در حاشیه بازدید استاندار از روند اجرایی قطعات دو و سه پروژه آزادراه شرق اصفهان با بیان این مطلب گفت: ما آماده هر گونه کمک شامل اختصاص  بودجه، اعتبارات و امتیازات هستیم تا بتوانیم روند اجرایی پروژه را سرعت ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه طی یک دهه گذشته آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته، ادامه داد: خوشبختانه قطعه یک و بخش عمده قطعه دوم آزادراه شرق اصفهان در دو سال اخیر با تلاش همه‌جانبه به نتیجه رسید و در حال حاضر در تلاش برای تکمیل 8 کیلومتر باقیمانده از قطعه دوم و قطعه سوم آزادراه هستیم.

مجری کل طرح‌های زیربنایی استان اصفهان درباره وضعیت قطعه سوم آزادراه شرق اصفهان تصریح کرد: عملیات اجرایی قطعه سوم این آزادراه از بهمن ۹۸ آغاز شد و مهم ترین کار در آغاز رفع موانع و مشکلات در مسیر پروژه بود. از  مهم ترین اقدامات به منظور رفع مشکلات این پروژه می توان به  تخریب ویلاهای ساخته شده در مسیر مصوب پروژه اشاره کرد  که با کمک قانون در کمتر از دو هفته انجام شد و زمینه تسریع در اجرای پروژه را فراهم کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه در ردیف بودجه  هیچ رقمی به عنوان سهم دولت برای اجرای پروژه کنار گذر شرق پیش بینی نشده بود اما‌توانستیم با رایزنی مبالغی را برای کمک به پروژه دریافت کنیم که امسال ۹۰ میلیارد تومان تخصیص یافته و به دنبال آن هستیم تا ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر هم برای این پروژه دریافت کنیم تا زمینه کمک بیشتر مالی به پروژه و سازمان همیاری شهرداری‌های استان اصفهان به عنوان سرمایه‌گذار فراهم شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر