کد خبر: 1047473
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
سخنگوی کاخ سفید با نادیده گرفتن حق مردم مظلوم فلسطین به دفاع از خود در برابر حملات متجاوزان صهیونیست، از تداوم حمایت بایدن از امنیت این رژیم سخن گفت!

سرویس بین الملل جوان آنلاین: جن ساکی سخنگوی کاخ سفید بدون اشاره به اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حملات موشکی نیرو‌های مقاومت را که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین اشغالی و نوارغزه انجام می‌شود، محکوم کرد.

وی مدعی شد: حمایت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از امنیت اسرائیل و حق مشروع آن (!) برای دفاع از خود، امری قطعی است و هرگز تغییر نمی‌کند.

ساکی در ادامه ادعا‌های خود افزود: بایدن روزانه در جریان تحولات در بیت المقدس و غزه از جمله ویدئو‌های منتشر شده از رگبار راکت‌هایی که تل‌آویو را هدف قرار می‌دهند، قرار می‌گیرد. از هفته گذشته، او به تیمش دستور داده که تعامل فشرده‌ای با مقامات ارشد اسرائیلی و فلسطینی و همچنین سران خاورمیانه داشته باشد. تیم او در حال انتقال پیامی واضح و مداوم درباره تنش‌زدایی است و این تمرکز اصلی ما است.

این ادعا‌ها در حالی مطرح می‌شود که طبق اعلام وزارت بهداشت غزه، شمار تلفات حملات رژیم صهیونیستی به ۴۳ شهید و ۲۹۶ زخمی افزایش یافته است. در میان شهدا ۱۳ کودک به چشم می‌خورند.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
said
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
هرجا یک رژیم اشغالگر است ، آمریکا حامی اصلی آنهاست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار