کد خبر: 1047303
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
سرپرست تیم فوتبال سپاهان می‌گوید حواشی چند روز قبل از مسابقه تیمش برابر پرسپویس باعث ایجاد درگیری بعد از بازی شد.
رضا فتاحی درباره حواشی پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: از چند روز قبل از بازی پرسپولیس به سازمان لیگ اعتراض کرد و از جا‌های مختلف فشار آوردند و زمان بازی را تغییر دادند. این برنامه را چهار روز قبل از بازی به ما گفتند که درست نبود. پرسپولیسی‌ها قرنطینه را بهانه کردند و گفتند تمرین نکرده‌اند، درحالی که فدراسیون فوتبال کمپ تیم ملی را به آن‌ها داده بود و اعلام کرد پرسپولیس تمرین کرده است. آن‌ها دائم اعتراض کردند و نامه نوشتند که امنیت ما برقرار شود. اصفهان شهر شهید پرور است و اینکه می‌گویند امنیت ما را تامین کنید درست نیست با این حال سیاست ما در این فصل دوری از هوچی‌گری بوده و هرگونه اعتراض را از مرجع قانونی خودش دنبال می‌کنیم.

وی افزود: طبق قراری که داریم از بازیکنان سابق خودمان تقدیر می‌کنیم، اما مدیر تیم پرسپولیس در جلسه هماهنگی اعلام کرد این کار انجام نشود، چون تمرکز پرسپولیس بهم می‌ریزد. در نشست خبری قبل از بازی هم آقای نویدکیا از هواداران خواستد مقابل هتل پرسپولیس تجمع نکنند و بعد ما به هتل پرسپولیس رفتیم و در آنجا هیچ هواداری از تیم سپاهان را ندیدیم. صبح روز مسابقه ناظر بازی هم در محل هتل پرسپولیس حضور داشت و شاهد آرامش انجا بود.

او در ادامه درباره اظهارات افشین پیروانی گفت: آقای پیرواین با حاشیه سازی صحبت می‌کنند! کسی برای من چیزی ننوشته که از روی آن بخوانم. اگر آقای سمیعی روی خط می‌آمدند از باشگاه ما هم آقای ساکت روی خط می‌آمدند. اما شما (خطاب به افشین پیروانی) سرپست هستید و من باید در مقابل شما صحبت کنم.

وی درباره اینکه افشین پیروانی گفته بود فرد غریبه در تیم پرسپولیس سمتی ندارد گفت: او در رختکن تیم شما حضور داشت و دوربین‌های مدار بسته ضبط کرده است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار