کد خبر: 1046997
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
پروفسور علی کرمی گفت: در حالی که تزریق واکسن انگلیسی آکسفورد آسترازنکا در بسیاری از کشور‌های اروپایی متوقف شده بود، ایران اقدام به واردات آن کرد و به مردم تزریق شد! در حالی که این امر خلاف توصیه‌های رهبری بود؛ چرا باید از دشمن واکسن کرونا بخریم؟!
سرویس جامعه جوان آنلاین: پروفسور علی کرمی؛ متخصص بیوتکنولوژی پزشکی و فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک با طرح این سؤال که «چرا در حالی که واردات واکسن کرونای انگلیسی و آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری ممنوع شده است، اما سخنگوی ستاد مقابله با کرونا می‌گوید اگر واکسن آمریکایی در کشور دیگری تولید شود می‌توان آن را وارد کرد؟» اظهار کرد: در حال حاضر ایران از سوی آمریکا تحریم شده است و وزیر بهداشت نیز می‌گوید که آمریکا به ما دارو نمی‌دهد! پس حالا چه طور آمریکا می‌خواهد به ما واکسن کرونا بدهد؟!

وی متذکر شد: در حالی که تزریق واکسن انگلیسی آکسفورد آسترازنکا در بسیاری از کشور‌های اروپایی متوقف شده بود، ایران اقدام به واردات آن کرد! واکسن آسترازنکا که انگلیسی بود وارد و به مردم تزریق شد! در حالی که این امر خلاف توصیه‌های رهبری بود؛ چرا باید از دشمن واکسن کرونا بخریم؟

این فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک تصریح کرد: من تزریق واکسن‌های کرونا از نوع کشته شده مانند واکسن سینوواک، سینوفارم، بهارات و برکت و واکسن‌های نوترکیب را توصیه می‌کنم، زیرا کم عارضه‌تر هستند.
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مجید آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
0
0
دولت حیات و جان مردم را به گروگان گرفته ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
اگر خودت یا یکی از بستگان نزدیکت از کرونا مرده بود می فهمیدی چرا باید حتی از دشمن هم واکسن خرید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار