کد خبر: 1046948
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱
فرماندار اصفهان:
حسین سیستانی گفت: توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، فرماندار اصفهان در آئین اهدای بسته های کمک معیشتی تهیه شده توسط بقاع متبرکه استان اصفهان به نیازمندان در طرح "ضیافت همدلی" اظهار داشت: مردم کشور ایران همواره در سطح جهانی در زمینه کمک به نیازمندان زبانزد بوده‌اند و این رفتار را از حضرت علی (ع) الگو گرفته اند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان نیز همواره به صورت ویژه‌تر در زمینه خیر و امور خیریه فعالیت داشته اند، ادامه داد: در شرایط فعلی نیز که کشور در شرایط اقتصادی نامناسب ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بیماری کرونا قرار گرفته است، شاهد حمایت مردم از قشر نیازمند جامعه هستیم.

فرماندار اصفهان در ادامه به همت نهادهای مختلف در زمینه کمک به معیشت مردم اشاره کرد و افزود: یکی از این نهادها که در شرایط نامناسب اقتصادی همکاری ویژه‌ای را با خانوادههای نیازمند داشته، اداره اوقاف و امور خیریه بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع هشت هزار بسته کمک معیشتی در سطح استان اصفهان توسط اوقاف در قالب طرح "ضیافت همدلی" جای قدردانی دارد، گفت: سه هزار و 500 عدد از این بسته‌ها در شهرستان اصفهان تامین و توزیع شده که این اقدام بسیار ارزنده است.

سیستانی اضافه کرد: سازمان اوقاف در 14 ماه گذشته از شیوع کرونا بار سنگینی را از دوش خانواده‌ها برداشته که این امر قابل تقدیر است.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر