کد خبر: 1046886
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸
واکنش کاربران به اعلام شکست دیوار تحریم‌ها از سوی ریاست جمهوری
هفته گذشته بار دیگر رئیس‌جمهور، از شکسته شدن دیوار تحریم‌ها و لزوم اتحاد برای برداشته شدن کامل آن‌ها سخن گفت. این صحبت‌ها با واکنش‌های بسیاری در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران معتقد بودند روحانی بار‌ها و بار‌ها این حرف را زده و هر بار هم دست خالی مانده است.

جوان آنلاین: هفته گذشته بار دیگر رئیس‌جمهور، از شکسته شدن دیوار تحریم‌ها و لزوم اتحاد برای برداشته شدن کامل آن‌ها سخن گفت. این صحبت‌ها با واکنش‌های بسیاری در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران معتقد بودند روحانی بار‌ها و بار‌ها این حرف را زده و هر بار هم دست خالی مانده است. کاربران همچنین با زبان طنز از گرانی‌هایی گفتند که هر بار پس از اعلام این خبر از زبان رئیس‌جمهور به وجود می‌آید. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران در این خصوص را بخوانید.

 

جواد نیکی‌ملکی:

قدر حسن‌آقای روحانی را بدانید! تا به حال چند بار برایتان دیوار تحریم‌ها را ترک انداخته و چند بار همه تحریم‌ها را بالمره لغو کرده. در کجای دنیا چنین رئیس‌جمهور باتدبیری سراغ دارید؟

محمدامین سلیمی:

روحانی: «تحریم شکسته شده و اگر همه باهم متحد باشیم تحریم برداشته می‌شود!» منظورشان از متحد این است که منتقدان لال شوند، رسانه‌ها علیه ما نگویند، مجلس و شورای عالی و مجمع تشخیص دردسر درست نکنند، صداوسیما همراه شود و همه ساکت باشند! فوقش اگر رفتیم و نشد می‌گوییم تصمیم نظام بود و خلاص!

علی جعفری:

آن چیزی که شنیدید صدای شکسته شدن استخوان‌های مردم زیر بار گرانی و فقر است. چون گوش‌تان به وین است، فکر می‌کنید تحریم‌ها شکسته شده.

محمد پازوکی:

روحانی: «به عنوان رئیس دولت می‌گویم «تحریم» شکسته شده است!» تو لغت‌نامه دهخدای اصلاح‌طلب‌ها، کدخدا یعنی امریکا، دِه یعنی واشنگتن دی‌سی، تحریم هم یعنی کمر مردم!

محمد نصوحی:

روحانی: «من به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده!» جناب! شما هشت ساله که میای میگی تحریم شکسته شده، تحریم برنمی‌گردد! الان تکلیف ما رو مشخص کن تحریم‌ها از سال چندم ریاست جمهوریت شکسته شده یا میخواد شکسته بشه؟

سیدمحمود رضوی:

این بزرگواری که اعلام فرمودند تحریم شکسته شده، یک‌ماه قبل فرموده بودند از نظر من پیک کرونا تمام شده، مرداد۹۹ هم فرموده بودند شرایطی که بورس نشان می‌دهد اوضاع بهتر خواهد شد؛ مردم باید همه چیز را به بورس بسپارند! من از مفصل این نکته مجملی گفتم/ تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل!

مرتضی قربانی:

روحانی: من به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده و اگر همه با هم و متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود! آخرین باری که روحانی گفت دیوار تحریم ترک برداشت گوشت کیلو ۳۵ هزار تومن بود، طلا گرمی ۱۰۰ هزار تومن! سنگر بگیرین...

سمیرا امینی:

این دیوار تحریم‌ها چرا هر وقت میخواد فروبریزه فقط روی سکه و دلار فرومی‌ریزه، چرا روی بقیه اجناس ریزیشش اصلاً مشهود نمی‌شه؟
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
عجببب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار