کد خبر: 1046812
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
سرهنگ همه‌خانی خبر داد
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: ۳دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف شدند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ظهر دیروز، ۳دستگاه موتورسیکلت سنگین که مشغول تردد و انجام حرکات مخاطره آمیز در بزرگراه شهید همت بودند توقیف شدند.

وی ادامه داد: توقیف این ۳ موتورسیکلت سنگین ۱۰۰۰ cc ظهر دیروز و در بزرگراه همت شرق به غرب محدوده جوانمردان با اجرای طرح‌های پلیسی توسط تیم منطقه ۲۷ صورت گرفت.

وی بیان کرد: طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و بدون مجوز در سطح شهر تهران ادامه دارد و پلیس راهور تهران بزرگ با ناقضین قانون و هنجار شکنان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین که باعث ایجاد مزاحمت و سرو صدا می‌شوند و با حرکات نمایشی جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی کرده و موتورسیکلت آن‌ها نیز توقیف می‌شود.

وی گفت: با توقیف این سه دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه همت، جمع توقیفی‌های موتورسیکلت سنگین از ابتدای این طرح به عدد ۱۳ رسید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
0
0
از اینگونه موتورها خیلی لاکچری در در تهران که خیلی هستندو با خیال راحت ویراژ میدهند و در شهرهای دیگر هم همچنین چون مجریان قانون ضعیف عمل کرده‌اند تا کنون مثل بقیه خلافهای محله ای ارازل
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار