کد خبر: 1046358
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن اعلام کرد: تخصیص اعتبارات جاری این اداره کل در دو سال پیاپی (98 و 99)، 100 درصد بوده و هیچگونه سند و بار مالی به سال 1400 انتقال نیافته است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛  علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه اعتبارات جاری این اداره کل در سالهای 98 و 99 بصورت کامل (100 درصدی) تخصیص یافته است اظهار کرد: با این تخصیص اعتبار و صرفه جویی بعمل آمده در امورات مختلف، خوشبختانه رفاهیات همکاران این مجموعه تامین و پرداخت شد.

وی افزود: تمامی هزینه‌های جاری این اداره کل در ردیف و فصول موافقت نامه هزینه شده و هیچگونه سند و بار مالی به سال 1400 انتقال نیافته است همچنین برنامه ریزی جامعی نیز برای پرداخت رفاهیات در سال جاری انجام می‌پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد: در سال ۱۳۹۹ پاداش سنوات خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۸ تسویه شد و کل دیون آنان نیز در سال جاری به این عزیزان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه هرماهه به صورت مستمر بخشی از اعتبارات جاری صرف پرداخت هزینه انرژی مصرفی می‌شود اذعان داشت: همواره کاهش میزان مصرف از اولویت‌های این اداره بشمار می‌رود. و در سال 1399 نیز  با مدیریت مصرف کاهش قابل توجهی در این هزینه‌ها داشتیم.

قاری‌قرآن با بیان اینکه در یکسال اخیر به میزان ۶۴ هزار لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی شده است. گفت: امسال جهت صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری، الگوهای به روز شده برای مدیریت منابع و مصارف به کارگرفته می‌شود که تصمیمات و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص بعمل آمده است.

وی در پایان از مجموعه کارکنان این اداره‌کل خواست تا در سال 1400 با توکل بر خدا و با جدیت و تلاش مضاعف حداکثر توان خود را برای انجام امورات محوله، کار کارشناسی، علمی و ایده پردازی به کار گیرند و موضوعات را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری نمایند. و با تفکر جدید و توان مضاعف در پیشبرد اهداف سازمانی و سیاست‌گذاری‌های ابلاغی کوشا باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر