کد خبر: 1046312
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به طعنه مافیایی جهانگیری
گفته‌های اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری، همچنان در شبکه‌های اجتماعی پر واکنش است. کاربران به ویژه در خصوص آن بخش از صحبت‌های جهانگیری که گفت مراقب باشید شهر دست مافیا نیفتد! معترض بوده و با روش‌های مختلف به نقد آن می‌پردازند. کاربران معتقدند این نیز یک شگرد انتخاباتی است و در واقع باز هم با رقیب هراسی در پی انحراف اذهان عمومی هستند.
جوان آنلاین: گفته‌های اسحاق جهانگیری، معاون اول ریاست جمهوری، همچنان در شبکه‌های اجتماعی پر واکنش است. کاربران به ویژه در خصوص آن بخش از صحبت‌های جهانگیری که گفت مراقب باشید شهر دست مافیا نیفتد! معترض بوده و با روش‌های مختلف به نقد آن می‌پردازند. کاربران معتقدند این نیز یک شگرد انتخاباتی است و در واقع باز هم با رقیب هراسی در پی انحراف اذهان عمومی هستند. کاربران در نقد این عبارت به برخی از عملکرد‌های دولت روحانی و کابینه پرداختند و با مرور برخی کار‌ها و بعضاً تخلفات و فساد‌های صورت گرفته بین اطرافیان مسئولان طعنه‌هایی مافیایی به جهانگیری زدند. آنچه در ادامه می‌خوانید بخش‌هایی از این واکنش‌هاست.
 
علی صدری‌نیا:

جهانگیری گفته مراقب باشید شهر دست مافیا نیفته! سردسته مافیا سال۹۶ شهروند‌ها رو گول زد و گفت: «مردم یادتان هست کره نداشتید، پوشک نداشتید، روغن نداشتید... یادتان هست قیمت‌ها لحظه‌ای بالا می‌رفت؟!» بعد که اعتمادشون رو جلب کرد، همه شهروند‌ها رو به خاک سیاه نشوند!

مالک شریعتی:

‏آقای جهانگیری! هر شب که شهر به خواب میره، ۴۰۰ ‎ «شهروند ساده» در شهر تحت مدیریت شما با تیر کرونا کشته می‌شوند. چرا؟ چون «رئیس» با اطمینان گفته بود از پیک کرونا عبور کردیم و شهروندان هم باور کردند. خوب بازی کردید! ولی کشورداری بازی نیست که در دولت سوم روحانی هم بتوانید ادامه دهید.

جواد نیکی ملکی:

‏جهانگیری می‌گوید مراقب باشید شهر دست مافیا نیفتد. امروز کسی خودش را کارآگاه جا زده که در مناظره‌های سال ۹۶ ظن‌ها را از پدرخوانده برداشت و به عنوان ‎#دکتر_لکتر او را پوشش داد و احیا کرد.

محمدحسین آزادی:

۱۲۴۸ فقره پرونده در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی (دلار جهانگیری) تشکیل شده، ۵۵۵ ارزخوار بیش از ۱۰میلیارد دلار از این دلار‌ها بالا کشیده‌اند بعد طرف در کمال پررویی می‌گوید نباید اجازه دهیم شهر به دست مافیا بیفتد! معنای مافیا عوض شده ما نمی‌دانیم؟!

صمصام اصفهانی:

جهانگیری: باید در انتخابات شرکت کنیم تا شهر سقوط نکند و شهر را به مافیا واگذار نکنیم/ رأی بدهید تا شهر دست شهروندان باشه نه دست مافیا. همون قصه دیوار کشیدنی که کشیده نشد! همون قصه جنگی که میگفتن میشه و نشد! همون قصه دلار پنج تومن که شد ۳۰ تومن! لعنت به تفکر لیبرال مردم فریب!

امین:

پاداش سالانه ۳۱ میلیاردی در دوره وزارت جهانگیری! اعتراض اکبر اعلمی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس ششم به اسحاق جهانگیری که آن زمان وزیر صنایع خاتمی بود. بعد همین آدم میاد میگه نباید شهر دست مافیا بیفته!

احسان ارکانی:

یک محکوم فراری از مجازات دیوان محاسبات به‌نام اسحاق جهانگیری که ۱۱سال قبل به انفصال از خدمت و جبران ۶میلیارد تومان در وجه خزانه کشور محکوم شده است، درباره اهمیت خزانه و بیت‌المال صحبت می‌کرد! از قیاسش خنده آمد خلق را...

کاربری با نام «هرمس»:

داخل کلاب هاوس: «مواظب باشید شهر دست مافیا نیفته!» خارج از کلاب هاوس: «رئیس هیئت مدیره شیرین دارو: هوراا!»، «عضو موظف کشتیرانی کیش: هوررااا»، «عضو هیئت مدیره دارو پخش: هوررررا»، «رئیس انتشارات علمی فرهنگی: هورا»، «رئیس روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر: هوررراااااا»، «مدیر روابط عمومی کارخانجات پارس: هورررا» و... (توضیح: اشاره به اسامی ستاد روحانی که در وزارت کار و شستا پست گرفته‌اند.)
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۴
0
0
مراقب باشید شهر دست مافیا نیفتد!
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار