کد خبر: 1045731
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب (س):
حجت الاسلام محسن صادق زاده گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 15 هزار پرس غذای گرم با همت خیران برای افطاری نیازمندان به همت آستان مقدس حضرت زینب (س) توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب (س)با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس حضرت زینب (س) به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برای این امر با همت خیران روزانه پخت و توزیع 500 پرس غذای گرم در این آستان مقدس برای نیازمندان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع 15 هزار پرس غذای گرم برای نیازمندان تهیه می‌شود، ابراز داشت: 200 بسته معیشتی نیز برای خانواده‌‌هایی که با آستان مقدس حضرت زینب (س) در ارتباط هستند توزیع خواهد شد.

مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب (س) با بیان اینکه با توجه به شیوع کرونا امکان برگزاری محافل قرآنی در آستان را نداشتیم، ادامه داد: بر این اساس با راه‌اندازی پویش «فاز تازه» سعی در ارتباط و انس بیشتر خانواده‌ها با قرآن داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با اجرای پویش « فاز تازه» سعی داشته‌ایم همه اعضای خانواده را برای انس با قرآن درگیر کنیم، اضافه کرد: بر این اساس مسابقه نقاشی برای کودکان، مسابقه فرهنگی ویژه نوجوانان و مسابقه قرآن خوانی ویژه خانواده را در قالب این پویش اجرایی کرده‌ایم.

صادق زاده با بیان اینکه برای ارتباط با خانواده‌ها، نوجوانان و کودکان در فضای مجازی آنچه مورد نیاز خانواده‌ها برای مشارکت در این پویش بوده را فراهم کرده‌ایم، ابراز داشت: خانواده‌ها با تکمیل این کاربرگ‌ها در مسابقه و قرعه کشی این پویش مشارکت داده می‌شوند.

وی افزود: همچنین برگزاری محافل خانگی قرآن را در دستور کار داریم که هر فرد می‌تواند با توجه به توان خود جزء خوانی قرآن را تقبل می‌کنند و دیگران نیز در این طرح فرد داوطلب را همراهی خواهند کرد.

مدیر اجرائی آستان مقدس حضرت زینب (س) اضافه کرد: کودکان از سه تا هشت سال، نوجوانان از هشت تا 19 سال و از 19 سال به بالاتر نیز در قالب بخش خانواده در طرح مشارکت خواهند داشت.

وی همچنین به برگزاری روضه‌های خانگی نیز اشاره کرد و افزود: چنانچه خانواده‌ها درخواست داشته باشند برای آنها اعزام مبلغ را برای برپایی روضه خواهیم داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار