کد خبر: 1045583
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:
عباسعلی زارعان گفت: درحال‌حاضر حدود ۸۲ هزار حامی در اصفهان سرپرستی ۲۵ هزار کودک یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) را برعهده گرفته و سایه مهربانی خود را بر سر آنان گسترانیده‌اند.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اظهار داشت: مساعدت حامیان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۷۲ درصد رشد داشته و مجموعا به ارزش بالغ بر ۹۰ میلیارد و ۸ میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی بوده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه توجه به امور خانواده‌های نیازمند همواره از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در حال حاضر علاوه بر فرزندان یتیم که بدلیل فوت پدر تحت حمایت امداد هستند، ۱۹هزار و۶۰۰ کودک نیامند تحت حمایت می باشند که در قالب طرح محسنین اکثر آنها از کمک‌های مردم خیر و نیکوکار اصفهان بهره‌مند می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام ادامه داد: علاوه بر افرادی که دست مهربانی همشهریان عزیز، یاریگر این خانواده‌ها هستند، ۲ هزار کودک محسنین تحت حمایت امداد می باشند که بیش از پیش نیازمند توجه و محبت همنوعان خود هستند، و در انتظار حمایت حامیان می باشند.

وی با تاکید بر "طرح محسنین" اظهار داشت: این طرح، با هدف حمایت از این کودکان و با حمایت کمیته امداد امام (ره) درصدد است از مردم خیر کشورمان که علاقه‌مند به مشارکت در طرح مذکور هستند، ثبت نام کرده و مقدمات حمایت از این کودکان را فراهم آورد.

زارعان افزود: سال گذشته در طرح "ایران مهربان" ۱۴ هزار حامی به حامیان کمیته امداد امام خمینی(ره) افزوده شدند.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به اینکه هریک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای کد شناسه اختصاصی هستند، تاکید کرد: تمامی کمک های نقدی حامیان نیکوکار با این کد شناسه به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز می شود و همشهریان گرانقدر برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir  نیز استفاده کنند.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر