کد خبر: 1045506
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
سخنگوی جمعیت هلال احمر:
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر در لیست دریافت واکسن کرونا قرار گرفته اند و به زودی واکسینه می‌شوند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدحسن قوسیان مقدم دبیر کل جمعیت هلال احمر از اختصاص سهمیه واکسن کرونا به امدادگران این سازمان خبر داد و گفت: بر اساس توافقات انجام شده در روز گذشته، قرار است وزارت بهداشت حدود هزار دوز واکسن را به امدادگران جمعیت هلال احمر اختصاص دهد.

وی افزود: این واکسن‌ها جزو واکسن‌های جدید وارد شده به کشور بوده و یک هزار دوز از آن‌ها به هلال احمر تعلق خواهد گرفت. دلیل اختصاص سهمیه واکسیناسیون به امدادگران نیز حضور مداوم آن‌ها در سطح جامعه به ویژه در اجرای طرح شهید سلیمانی و وجود خطر برای آنهاست.

قوسیان مقدم تصریح کرد: البته تعدادی از کارکنان جمعیت هلال احمر که در زمینه درمانی فعال هستند، پیشتر واکسینه شده بودند و در نوبت جدید امدادگران به ویژه کسانی که در موضوع طرح سلامت و کنترل مرز فعال هستند، واکسینه خواهند شد.

دبیر کل جمعیت هلال احمر از خرید ۵۰۰ دستگاه اکسیژن ساز جدید برای استفاده عموم مردم خبر داد و اظهار داشت: پیشتر ۴۰۰ دستگاه اکسیژن ساز با کمک کمیته امداد تهیه و به بانک امانات پزشکی کشور تحویل شد که مردم می‌توانند به صورت امانی و رایگان از این دستگاه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: به تازگی نیز قرارداد خرید ۵۰۰ دستگاه جدید نیز از محل کمک‌های مردمی امضاء شده و تا یک هفته آینده ۳۰۰ عدد از این دستگاه‌ها تحویل بانک امانات پزشکی خواهد شد. باقی آن‌ها نیز به مرور تأمین می‌شود و هموطنان نیازمند استفاده از این دستگاه‌ها به ویژه بیماران مبتلا به کرونا نیز می‌توانند به صورت امانی از آن‌ها استفاده کنند.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار